BMW_320_e30 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 hei... har en kompiss som ikke vet hvilke felger han skal kjøpe... har dere noen forslag til hvilke felger som passer til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 zito felger, 8,5 og 10 x 18" feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 zito felger, 8,5 og 10 x 18" feks ja men hvilke zitofelger? han syntes disse var litt råe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 noen med litt kant tror jeg jeg ville valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 noen med litt kant tror jeg jeg ville valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 noen med litt kant tror jeg jeg ville valgt ja blir vell kansje best med kant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Ikke svart på en slik bil, som har alt av lister osv. i samme farge, hadde listene vært svarte så kunne han hatt svarte felger, jeg hadde gåttfor noe med en skikkelig kant i chrome, kanskje noe 18" GS har jo mye feite felger til e36 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 syns nu egentli de felgan passe ganske gåitt på den:P vest ije så kan han sel de te mæ så kan æ ha de på e30 min:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 syns nu egentli de felgan passe ganske gåitt på den:Pvest ije så kan han sel de te mæ så kan æ ha de på e30 min:P du har en boltsirkel på 4x100 mens han kim har 5x ett eller anna, så d funkar inte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Han har vel ikke lyst til å selge de felgene der? Trenger noen vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå