x25Touring Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Bilen bruker litt vann, men har vanskelig for å se hvor dette kommer fra. Har nå plukket bort radiator og slik, for å komme til vannpumpa. Men den kjennes ut til å være i orden (kjennes i alle fall slik ut). Finnes det noen "vanlige svakheter" her? Noen plasser det pleier lekke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 vannpumpe.topp pakning.slangekoblinger på radiator. indre celleverk...men da blir det vått på gulvet hvis ikke synlig utvendig lekasje så frykter jeg topp pakning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Vet at vannet kommer ut en vei, drypper av den etter at man har kjørt. Men ligger ikke noe igjen hvis den har stått over lengere tid. Gidder liksom ikke ta av vannpumpa hvis den er i orden........... Den virker fast og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Bare å fortsette å feilsøke, men siden du nevner at den kun drypper ved kjøring.. Så må det har noe som har noe med trykk å gjøre.. Siden trykket går litt opp når bilen kjører. Vannpumpe kan godt lyve, lager den noe lyder i det hele tatt da? Kommer det mye vann hver gang? Og ca på hvilken side av motorrommet er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Mener at den ikke lager noen lyd. Men lekkasjen kommer fra forkanten av motoren, hvilken side det kommer fra er jeg usikker på. Vil vel egentlig si det er midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei jeg hadde ett lingnandes problem på min 325 det viste seg at ekspansjons tanken var sprukket invendig. Så vist du ikke finner nå lekasje fra slanger/motor så dra opp ekspansjons tanken å sjekk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei jeg hadde ett lingnandes problem på min 325 det viste seg at ekspansjons tanken var sprukket invendig. Så vist du ikke finner nå lekasje fra slanger/motor så dra opp ekspansjons tanken å sjekk den. S50 motorene har ikke samme ekspansjonstanken som M50 motorene, så tror ikke det er samme problemstillinga på de. I motorrommet til M3`n ligger ekspansjonstanken nesten helt bak på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 kommer det forran motor og midt på så er det vann pumpe evt thermostat hus som er sprukket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Er det termostathuset som sitter på toppen av vannpumpa? Er det noe som pleier å skje, at det sprekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Håper på noen fler innspill her....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 ja... hehe gleder du deg til å kappkjøre? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå