Infinity Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Noen som har en radiator til e36? Samme hvilken, tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Heid du. Etter det jeg vet, er radiatorene like fra 316i til 328. I alle fall var en M43 316 97 modell lik andre som jeg har sett. Da har du flere muligheter. Jeg har bare radiator med oljekjøler fra en 325 IA. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei. Takk skal du ha for svaret, da har jeg litt flere muligheter ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Heid du. Etter det jeg vet, er radiatorene like fra 316i til 328. I alle fall var en M43 316 97 modell lik andre som jeg har sett. Da har du flere muligheter.Jeg har bare radiator med oljekjøler fra en 325 IA. Eirik. e ikke så sikker på dette, men de 3 jeg har stående er forskjelige, den til 328 motoren e så sykt stor at jeg satt inn en til 320 i min bil, (passet Ikke på Festene) ikke vet jeg men var noe snålt, jeg har en 318 is liggende om du trenger. kan godt bytte i en lmm til en m50b25 er vanos motor men vet ikke om det har noe og si, mvh christer bjellås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Hei, Skaffet meg det igår jeg, tok fra en e34 med m50, passet rett i det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå