Robbi3 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Hei folkens! Skal bytte ut mine på E46 coupe. Er original M tech 2. I første omgang tenkte jeg å bytte ut frontfanger, så lufter litt interresse... Hva hadde dere betalt for: - Frontfanger m/netting og tåkelys - Sideskjørt - Bakfanger m/diffusor Om det er gode nok priser så ryker dem.
ArnesenE46 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 om du hadde sendt meg noen bilder, og evt. litt dypere info... Så skal jeg prøve å gi et bud! er dette fangere som er komplette med alle fester osv?
Robbi3 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Er for alt med fester. Er helt strøkne. Du vet vel hvordan m tech 2 ser ut. men vil ha bud på enkelt ting. trenger kanskje å lakk siden jeg har en litt annerledes farge.
Robbi3 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Hellrødt metallic. Den som er på bildet er silbergrau metallice og er ikke en coupe, men en M..
S.Arnesen Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Den som er på bildet er silbergrau metallice og er ikke en coupe, men en M.. Og en m er ikke coupe?
Robbi3 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Den som er på bildet er silbergrau metallice og er ikke en coupe, men en M.. Og en m er ikke coupe? beklager, mente at den ikke var en vanlig coupe men en M.. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå