rynne Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Hei, En bruker på forumet har denne bilen Jeg lurer enkelt å greit på hvordan man får tak i et slikt skilt? Bestilles dem et lurt sted eller lager man det selv?
Lars89 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Kan bestilles på bl.a Showplate.se Skilt som ikke er kjøpt gjennom Statens Vegvesen kan (skal) regnes som dokumentforfalskning og kan medføre bøter++ hvis du blir stoppa med det
Tommy Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 De blir laget av et eller annet reklamefirma i skien. Det stod et likt på min 118d når jeg kjøpte den derfra, men jeg satte på det originale, ettersom det så mindre pent ut med det lille skiltet på den store frontfangeren. Fikk laget nye tall og bokstaver, å har det nå på lotusen, hvor det passer, å ikke er i veien for luftintak til radiatoren. Det er en aluplate med reflexfolie på.
rynne Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 De blir laget av et eller annet reklamefirma i skien. Det stod et likt på min 118d når jeg kjøpte den derfra, men jeg satte på det originale, ettersom det så mindre pent ut med det lille skiltet på den store frontfangeren. Fikk laget nye tall og bokstaver, å har det nå på lotusen, hvor det passer, å ikke er i veien for luftintak til radiatoren. Det er en aluplate med reflexfolie på. Takk, Du har ikke tilfedligvis noe kontaktinformasjon på dette firmaet i skien? Bruker du skiltene på veien, eller kun når bilen skal vises frem? Ser du ikke har skiltet montert på E87en på bildet med Lotusen... Pene biler!
Tommy Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Nei, det var bare han jeg kjøpte 1-eren av som sa dette. Jeg har det originale på 1-eren, fordi det så stygt ut med det lille. Det lille står montert på lotusen hele tiden, (av praktiske årsaker ang. kjøling) men er ikke lovlig, så det får jeg ta med den eventuelle myndighet som henger seg opp i dette, hvis den tid kommer.
rynne Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Hehe, skjønner... Men jeg hadde rett i min antagelse når jeg tenkte at disse skiltene er magnetiske? Hvis noen andre vet hvem i skien som selger disse setter jeg pris på svar
Tommy Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hehe, skjønner...Men jeg hadde rett i min antagelse når jeg tenkte at disse skiltene er magnetiske? Hvis noen andre vet hvem i skien som selger disse setter jeg pris på svar Mitt er i aluminium (ikke magnetisk) å er festet med borrelås
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå