Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

hei har du bestilt fra 300mm.de ? lurer selv på det 540 kitet dies har selv kalipere så trenger vel bare skiver og adaptere. lurer på om dette e noe som funker greit på en e30 i motsetning til alle disse andre kittene som du får rundtom. men eg e ikke så god på tysk men var det så at dette kunne man få godkjent ? me disse typen bremser ? sorry for rot i anonsen din :P free bump :P

Skrevet

Har ikke bestilt nei, må nesten få solgt dette kitet først. Tror nok ikke de kan måle seg med dette kitet sånn egentlig, dyrere er dem også. Men jeg må ha mindre bremser på grunn av felgvalg. Mener at 300mm sine er tuv godkjente ja.

Det står at "tuv approved" på esken på xyz bremsene mine også, men fant ingen tuv lapp desverre.. Går sikkert an å maile xyz og høre om du kan få en kopi tilsendt. Selv er jeg ikke så opptatt av det.. :)

Skrevet

har felger fra gs 17'' passer disse på min då ? og ka e høyeste bud no ? kanskje eg burde vurdere dette kittet :P men eg bruker jo bilen hver dag og er liksom litt kenn på at det funker og holder lenge :P

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...