simen221290 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 har vært og kjøpt coilover til e36en. holder på å montere det no,men fant ut at det ikkje er noe feste til stab stager på demperene foran. noen som har vært borti dette før?
TurboLag Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 er det muligheter for å feste stabstaget i bærearmene som på e30? er jo igrunn samme bærearmene, så om ikke staget er VELDIG annerledes er jo det en mulighet..
Deep Dish Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet... Men montering av coilovers kl halv tre på natten.?? Noen som vil kjøre lav bil til jobb i morgen tidlig.?
simen221290 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 hehe har vært i garasjen til no,å så bare lurte eg på det. er jo egentlig mulighet får og feste det i bære armen ja
heimkokt Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 årsmodel? 91 mod vet jeg hadde feste på fjeærbein, senere modeler har vel i bærebro? fins deler for og bygge om..
simen221290 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 har vært og kjøpt deler til å bygge om. men har ett spørsmål til jeg lurer på,bilen er så lav at den tar ani inner skjermene!noen så har en bra løsning på sånt?
hagenisse Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hadde du ikke kjøpt justerbart da? Det er forøvrig ikke bare å feste stabstaget til bærearmene hvis du ikke hadde fester der fra før. Du må ha nye stabstag og masse dill også.
simen221290 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 jo det e justerbart. ka mer må eg bytte då?må vel ha noe e30 deler?
hagenisse Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hvis det er justerbart så er det vel problemet med at bilen er for lav lett å fikse. Jeg vet ikke eksakt hva du trenger, men når du flytter festepunktet til stabstaget blir effekten en annen. Hvis det samme stabstag som tidligere var festet i fjærbeinet faktisk passer når man fester det i bærearmen, så vil du ende opp med en bil som krenger lite og understyrer mye.
TurboLag Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Jeg vet ikke eksakt hva du trenger, men når du flytter festepunktet til stabstaget blir effekten en annen. Hvis det samme stabstag som tidligere var festet i fjærbeinet faktisk passer når man fester det i bærearmen, så vil du ende opp med en bil som krenger lite og understyrer mye. Hmm.. Vil tro effekten blir motsatt, siden det er mindre bevegelse lengre inn på bærearmen (momentarmen mot stabstaget blir lengre og lettere) slik at stabstaget vil virke spinklere sett fra hjula.. Ergo krenge litt mer.. Men mulig jeg surrer idet klokken slager 5 om natta
ealoken Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 det er et skille i 92 et sted, der stabstaget er festet i selve beinet. samme som M3 har orginalt, i fra 92 og ut er de festet på normal måte..'
hagenisse Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Ergo krenge litt mer.. Men mulig jeg surrer idet klokken slager 5 om natta Nei, du har helt rett. Jeg skrev det motsatte av hva jeg tenkte, eller tenkte det motsatte av hva jeg skrev, eller...
Olelink Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Ergo krenge litt mer.. Men mulig jeg surrer idet klokken slager 5 om natta Nei, du har helt rett. Jeg skrev det motsatte av hva jeg tenkte, eller tenkte det motsatte av hva jeg skrev, eller... Det er iallefall tykkere stabstag på 92--> modellene (minus M3 som beholdt -->92 løsningen da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå