Gå til innhold

Coupe interiør i en sedan , E36

Jimxd
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på om åssen det er med coupe interiør i en sedan.

Stolene forran går jo rett inn selvfølgelig, men jeg lurer på åssen det er med baksete. Tenker gjerne på festene på coupe i forhold til sedan og bredden og form. Dørtrekkene vil jo ikke passe heller men ikke tenk på det.

Noen som har gjort dette ?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men åssen er feste i midten bak der? Er jo ikke noe på coupe som gjør at man kan feste dem. Er meste bekymret for at setene blir for store. De man skal sitte på. Må nesten bare få kjøpt meg en coupe jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var det jeg var litt bekymret for. Men hva med ryggputa da? vil den passe greit? er jo kun kantene og den lille "bulen" ut som er litt annerledes? så om jeg får en leet sydame til å sy litt så kanskje.. ja..

Festene på begge også. Men uansett skal jeg få testet dette ut i morra å se om det er mulig å fikse litt så kan jeg gi dere en liten tilbakemelding hvordan det ble :) Takker for svar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. søren au.. Har ikke noe hel rygg. skal ha coupe rygg inn :) mye stress tror du?

Du har vel hel fra før i sedan'n ??

Vet ikke hvordan det er å få til.., men nedleggbar rygg/coupe rygg har jo 2 side puter bak i tillegg til de to rygg delene som kan legges ned..

z2esukjh6dwmk56u3r50.jpg

knisk30fqd9ylkju3fwz_thumb.jpg

Merket i rødt og grønt er sveiset/punktet fast.

I blått er skrudd.

De blå er festene til låsemekanismen på rygg putene.

De grønne er til sideputene.., sitter "pinner" i bunn som dyttes nedi der., samt presses på plass oppe (rød)

Så er den hengsel greia i midten nede (rød) til begge rygg putene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hel fra før av ja. Tenkte på noe helt annet når jeg skrev det der :P

Uh... :P det så bare stress ut nå... :P Men skal nok få det til. MÅ få det til :P Bare å finne frem sveiseapparatet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke setene i stasjonsvogna like coupe? kansje lettere å tilpasse, eller ikke :P regner med der også er ingen vegg bak.

Dummeste jeg har sett i en e36 sedan er nok fast baksete bak egentlig. Helt ubrukbart.

Får plass til mye rart.., merkelig nok :P

Men går jo ann å skjære vekk ryggen.., men tror det muligens er noe forsterkning rundt der på de som orginalt har hull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Jeg kjøpte en coupe for litt siden. Denne sitter det delskinninteriør i. Han jeg kjøpte bilen av mente at interiøret var fra en sedan, derfor er det ikke vippemekanisme på stolene.. Når jeg begynner å kikke på interiøret bak nå, fant jeg ut at putene på sidene bak ikke vil passe. På den ene siden fikk jeg pressa den på med makt men på den andre er det umulig (de festene som skal skues nedi). Når jeg fikk pressa det på på den ene siden, står den iveien for den man skal putte selen oppi, og jeg får ikke presset selen i lås.. Vet ikke om noen andre har vært borti dette før, elelr har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...