BMW_Racing Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Jeg fikk en PM av "Kimberly Fath" med Emne: "I found you !" Lå en link til en heller upassende side. Ikke at jeg har noe imot innholdet på siden, Men det passer ikke inne her. For å si det sånn. Er litt dumt viss vi skal bli spama med dritt her inne og. Lurte på om noen andre og har fått den PM'en ?
SteffenM2 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Er enda en spambot det.. Jeg har også fått den PM'en.
316 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Visstnok en fin modell som velger ut sine mottakere med omhu... Sender spesielt til de med fin bil... Eeh øøh.
stianosthus Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Jeg fikk også PM. Slik som dette trenger vi ikke på forumet! Det er nok bare å utestenge denne brukeren
BMW_Racing Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Da var det ikke bare meg. Det er ikke en bruker. Prøvde å søke på navne og fant ingen bruker. Kansje gunnar kan se på problemet. 316 Skrevet: Tir Jan 05, 2010 17:29 Tittel: Visstnok en fin modell som velger ut sine mottakere med omhu... Sender spesielt til de med fin bil... Eeh øøh. hehee.. Ja
Jimxd Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Visstnok en fin modell som velger ut sine mottakere med omhu... Sender spesielt til de med fin bil... Eeh øøh. Da har jeg tydligvis feil bil. har ikke fått en dritt
R Andersen Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Har også fått PM, og slikt dukker opp innimellom. Bruker blir slettet av administrator så fort de logger seg på.
Anbefalte innlegg