Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Jeg er ute i Korsvik området en del og mishandler peugeot partner i forb. med jobb. Men det er stort sett på natta da :P

<=Kim... Er vel mest kjent som Øya-Kim her i byen, siden jeg bodde ute hos de innavla i 9 år :P

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hahah stakkar! neida. Nei ringer ingen bjeller. Årsmodell? :P skole? :P Heter jo nesten det samme som deg da.

Skrevet

Er 86 mod. jeg. Gammal mann :P

Gikk jo seff på flekkerøya skole da... Og lumber, tangen etc. har vært litt rundtomkring.

Var litt rundt på div. fester på østsia sammen med Adnan og Arton og de gutta der, men det er jo noen år siden nå da.

Skrevet

Desverre er det enda ikke blitt ulovlig å være idiot, men det hadde nok sprengt fangselskapasiteten her til lands :P

Mexos: Det er VELDIG mye rart ute i trafikken. Og en kliss ny passelat er tydligvis noe kjappere enn min lille 318.

Jeg så faktisk ikke hvor nærme jeg var idioten før jeg heiv meg inn forann og la merke til at h*n lå så langt oppi ræva på meg at jeg ikke kunne se frontlyktene hans/hennes... :?

Det er fortsatt ikke forbudt å avbryte en forbikjøring, selv om det er kjipt :whistle:

Skrevet

hadde et lignenede sammentreff i hamar her tidligere i høst.. dog da med en kompis sin s4

kommer en avensis og kaster seg ut i et kryss og snegler seg opp bakken.. kommer på toppen og jeg begynner og bli lei.. legger meg ut i 2.gir og tenkte på en pen forbikjøring men det ville ikke tullingen være med på.. dro da på og putta 3. fikk 1.6 i trykk og slapp dette rett ved døra hans.. artig at typen skvatt så han holdt på og kjøre av veien.. og for dere som er kjent i hamar.. var i strandgata ved nestle bygget... ;) moro med 360 hesters turbo quattro og :)

Skrevet

Desverre er det enda ikke blitt ulovlig å være idiot, men det hadde nok sprengt fangselskapasiteten her til lands :P

Mexos: Det er VELDIG mye rart ute i trafikken. Og en kliss ny passelat er tydligvis noe kjappere enn min lille 318.

Jeg så faktisk ikke hvor nærme jeg var idioten før jeg heiv meg inn forann og la merke til at h*n lå så langt oppi ræva på meg at jeg ikke kunne se frontlyktene hans/hennes... :?

Det er fortsatt ikke forbudt å avbryte en forbikjøring, selv om det er kjipt :whistle:

ser for meg å avbryte en forbikjøring når du er langt over halveis..

lykke til!

enig med trådstarter... for mye åndsvak idiotkjøring av stv og andre dieselpurker.. ser dem hver dag offf..

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja! Dagligdags i Haugesund også dette, driter i vikeplikt og supertreige med og få opp farten... Suppehuer

Skrevet

Igår opplevde jeg to idiotiske forbikjøringer .... riktig nok i Nord Norge da. Det har ikke slått noen nordlendinger, at hvis det er is og kaldt, så er det mest sannsynlig vinter :o

Den ene forbikjøringen ble foretatt av en taxi i starten av en oppoverbakke. Da taxien svinget ut for å ta forbikjøringen, dukket det opp et vogntog på motgående side på toppen av bakken. Taxien klarte akkurat med nød og neppe å komme seg forbi og styre seg foran meg. Det hører med historien at jeg lå bak taxien en god stund etterpå, uten å kjøre spesielt fort. På samme strekning hadde det for kort siden vært en dødsulykke, med nettopp en taxi .... Idiotisk!

Da jeg skulle kjøre tilbake på samme strekning, og faktisk ta av ved et kryss, så jeg i speilet en dott som kommer i full fart og kjører på motgående felt. Hvis du ikke har skjønt det ennda: kryss, kommer bakfra, bilisten bak tar en forbikjøring idet jeg tar av. Dotten ignorerer totalt forbikjøring forbudt skiltene .. Det var like før jeg havnet på Nord Nytt som et bidrag til statistikken ...

Så nei, det er ikke bare sørlendingene som kunne ha trengt et nakkeskudd. FYI jeg er nordlending selv, og er sånn passelig oppgitt av noen av mine landsmenn også.

Edit: craptastiske skriveleifer

Skrevet

ser for meg å avbryte en forbikjøring når du er langt over halveis..

lykke til!

enig med trådstarter... for mye åndsvak idiotkjøring av stv og andre dieselpurker.. ser dem hver dag offf..

Han så vel tegningen FØR han var halvveis vil jeg tro, og stasjonsvognene og dieselpurkene, -som du kaller de, har åpenbart ikke noe problemer med å kjøre ifra gamle E30 og E36er.

Skrevet

Jeg kom meg jo forbi da, så jeg kjørte jo tydligvis hakket fortere enn "dieselpurka" hele tiden, sansynligvis fordi jeg ikke har noe problem med å piske bilen litt, men jeg syntes det var veldig unødvendig å ikke slippe meg inn når jeg allerede var på vei forbi.

Skrevet

gjør som meg når jeg får tilbakeståede idioter som ikke holder fartsgrensa eller bruker unødig lang tid på ting, såfremt det ikke er noen andre bak, så kjører jeg forbi klovnen og bremser godt ned, gjerne 30km under fartsgrensa, bare for å gi et lite hint til vedkommende om at han er tilbakestående

Skrevet
gjør som meg når jeg får tilbakeståede idioter som ikke holder fartsgrensa eller bruker unødig lang tid på ting, såfremt det ikke er noen andre bak, så kjører jeg forbi klovnen og bremser godt ned, gjerne 30km under fartsgrensa, bare for å gi et lite hint til vedkommende om at han er tilbakestående

Hmmm... Snodig.... Hadde noen kjørt forbi og gjort dette stuntet tror jeg faktisk ikke jeg ville tatt hintet, men derimot trodd vedkommede som kjørte forbi var tilbakestående...

Skrevet
Ingen er trygge i dagens digitale samfunn :P

nope. ikke med iam.no heller. Finner du det meste du trenger. Telefon nummer, hvilket stjernetegn personen er født i og hvor han bor. Ikke minst så får du vite alt som står på internet om personen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...