Larz Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hei, Ønsker og kjøpe eksosmanifoil til cyl 4-6 (bakerste). Den må passe til min e39 96mod med M52 motor. Ring eller SMS på 408 29 783 eller send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 jeg har til m50 hvis det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Hei du. Jeg mener å ha liggende en manifoil til M52. Er bare usikker nå på om den bolten er knekt. Men den kan lett byttes ut og sette inn vanlig bolt med mutter. 250 kr + frakt med en knekt bolt. 300 kr + frakt hvis den er hel. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Venter på en sending fra en her på forumet, så jeg antar at alt ordner seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå