Eivind_MH Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Har en 01 mod. e46 - 318i Har montert nye bremseklosser og følere, men lyset vil ikke slukke Noen som har en idè om hva som er galt?
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 du må kanskje inn med diagnoseutstyr for å slette feilkoder?? Var i alle fall slik på min da jeg hadde feil på ABS-føler og byttet denne.. gikk inn med Würth sitt WOW-programm å fant feilen, å sletta koden, vips, så var den i orden
S.Arnesen Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Ta av polen på batteriet i 5-10min, så kan det hende det hjelper... Men du har nok ikke en 91 mod e46, e46 kom i 98
Tore Diesel Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Skal ikke være nødvendig med noe annet enn evt. å ta av polsko på batteri som S.Arnesen sier ja. Tror faktisk det holdt med å skru tenning av og på ett par ganger, med meg en gang.
S.Arnesen Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Jeg fikk beskjed av min lokale bmw forhandler at jeg skulle la nøkkelen stå i hakk 2 i ca 20 sek, da ville lampa resette seg. Funker på e46, Kan hende det funker på e36 også...?
Eivind_MH Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 du må kanskje inn med diagnoseutstyr for å slette feilkoder?? Var i alle fall slik på min da jeg hadde feil på ABS-føler og byttet denne.. gikk inn med Würth sitt WOW-programm å fant feilen, å sletta koden, vips, så var den i orden tror ikke man trenger feilkode med å skifte klosser/følere... Ta av polen på batteriet i 5-10min, så kan det hende det hjelper... Men du har nok ikke en 91 mod e46, e46 kom i 98 ja, skal prøve på d.. hehe nei skrev feil, er 2001 mod
Eivind_MH Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 har prøvd å skru av å på tenninga, men skal prøve å skru av polen... og sette den i hakk 2 i 20 sek... takke for svar
Eivind_MH Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 funket å sette den i hakk nr.2 i 20 sek.. ! Takk for hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå