Gå til innhold

Bremsebeleggvarsel vil ikke slukke..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

du må kanskje inn med diagnoseutstyr for å slette feilkoder?? Var i alle fall slik på min da jeg hadde feil på ABS-føler og byttet denne.. gikk inn med Würth sitt WOW-programm å fant feilen, å sletta koden, vips, så var den i orden :)

Skrevet

Ta av polen på batteriet i 5-10min, så kan det hende det hjelper... Men du har nok ikke en 91 mod e46, e46 kom i 98 :)

Skrevet

Skal ikke være nødvendig med noe annet enn evt. å ta av polsko på batteri som S.Arnesen sier ja.

Tror faktisk det holdt med å skru tenning av og på ett par ganger, med meg en gang.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av min lokale bmw forhandler at jeg skulle la nøkkelen stå i hakk 2 i ca 20 sek, da ville lampa resette seg. Funker på e46, Kan hende det funker på e36 også...?

Skrevet
du må kanskje inn med diagnoseutstyr for å slette feilkoder?? Var i alle fall slik på min da jeg hadde feil på ABS-føler og byttet denne.. gikk inn med Würth sitt WOW-programm å fant feilen, å sletta koden, vips, så var den i orden

tror ikke man trenger feilkode med å skifte klosser/følere...

Ta av polen på batteriet i 5-10min, så kan det hende det hjelper... Men du har nok ikke en 91 mod e46, e46 kom i 98

ja, skal prøve på d.. hehe nei skrev feil, er 2001 mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...