1and0nly Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 TonyHolt; du skal fortsatt kjenne forskjell på når du har stilt inn på coupevarme og bytter på varmt og kald luft. Jeg har tysk importert bil, så kan være at termostaten åpner på lavere temp, slik at kjølevesken får gj.snittlig mindre temp?
TonyHolt Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 TonyHolt; du skal fortsatt kjenne forskjell på når du har stilt inn på coupevarme og bytter på varmt og kald luft. Jeg har tysk importert bil, så kan være at termostaten åpner på lavere temp, slik at kjølevesken får gj.snittlig mindre temp? ok:p my bad. min er også org. tyskeid så er vel samme greia da..
BMW318TDS96 Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Min er tysk importert den også lønner det seg og bytte termostaten da?
1and0nly Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 hvis det ikke er byttet termostat siden den ble importert, så vill nokk termostaten ha lavere kokepunkt en "norsk standard", så ja det vill lønne seg og bytte nå som det er så kaldt!! du kan omså ta den gamle ut og koke den for å se hvilken temp den åpner på, men da kan man heller kjøpe ny, så sparer du litt arbeid(hvis den skulle åpne på lav temp)
propan Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Det er vannventilen til varmeappratet som henger seg opp. Er ikke dette ett kjent problem på både e36 ,e34,e32 etc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå