Luksengård Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Legger til et bud på 27.000,- ved hurtig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 27.000 er nok litt i minste laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 jeg kan gi deg 29... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 solgt? flere interiør bilder ? ved rask avgjørelse, hva er prisen? Mvh Eskild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Skal prøve å ta flere bilder av interiør.. Førersete er slitt med et hull i, ellers fint interiør Bilen er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 hva er prisen ved rask avgjørelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Ligger til 32500.. Skiltene ligger på biltilsynet i Skien, eneste som må gjøres er å bytte håndbrekkwire på høyreside og håndbrekksko på høyre side. Har delene liggende å planen er å bytte det idag, og vise bilen på etterkontroll for å få ut skiltene.. Bilen kan selges for 30000 idag hvis delene byttes selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Selges billig sånn som den står ! Må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 horfor skriver du at bilen er godkjennt, når den må på etterkontroll ? den skjønner jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Jeg la ut annonsen mens jeg var på skole, så faren min hadde kjørt den ut på kontroll.. Vi var sikre på den skulle gå igjennom uten feil, men måtte på etterkontroll med tanke på brekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Så du skal ha 32 500 for bilen , og kjøper må ta etter kontroll og skaffe sommer dekk og felger? Pluss veiavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Bilen selges for 30000 sånn som den står nå, er bare å sette på håndbrekkwire og håndbrekksko på høyreside bak og vise det på etterkontroll.. + avgift når du henter skiltene på 1575 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 men uansett kommer det en stor kostnad på sommer dekk og felger. har du wire og skoene ? Blir nok i det dyreste laget tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå