Bambo Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Følger felga på de første bildene med? Eller hva slags sommer felger er det til den isåfall? HVordan vinterdekk sitter det på de Mim felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg har ikke noe sommerdekk til den, så det følger desverre ikke med.. Er mulig den kan selges med 19" felger uten dekk men må se litt hva jeg får av pris.. Dekka som står på vinterfelgene (de hvite) er ganske bra Bildene er fra jeg kjøpte bilen, med noen felger forrige eier har hatt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Åja, jeg trodde at det var dårlig dekk på dem også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Nei dekkene der er ganske bra Bilen blei eu-godkjent igår, og skiltene satt på da så er ikke noe galt med den. Bare å ringe å avtale tid til å se på den, hvis du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Det høres jo bra ut Det skal godt gjøres siden jeg bor i troms.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Fortsatt intresert i bytte Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Må tenke litt på det.. Hadde egentlig tenkt meg litt nyere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerslave Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Hva er prisen i dag? Hvordan er setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Du kan få den for 30.000 idag Er et hull i førersete, ikke noe store greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Da er den solgt folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå