Gå til innhold

Trøbbel med lys i instrumenter på e34

m-mann
 Share

Anbefalte innlegg

Lyset på turteller og temperaturmåler gikk på min e34 525 her en dag, og i dag gadd jeg endelig å se på problemet og tok ut instrumentpanelet.

Sjekket da pærer (som for meg så bra ut) og at alle kontaktene sto skikkelig i.

sjekket etterpå om d virket...noe som det ikke gjor. Satte panelet inn igjen og sjekket en gang til og da fungerte plutselig ikke lyset på speedometeret og bensinmåler heller... :?

allt annet virker da!

skal prøve med nye pærer i dag, men tviler på at det hjelper.

noen som har peiling på hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i klubben. Jeg har akkurat det samme problemet på min. Jeg har egentlig gitt opp å fikse det. Har kansje noe med at jeg ikke bruker bilen noe serligt nå på vinteren.

Har fått høre av bmw-mekanikere at det kan verre print-korte inni som har tatt kvelden. Og et nytt kosta Org. Ca 6500 - 7000. Så jeg har ikke kjøpt nytt akkurat

Si i fra om du finner noe løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du åpner instrumentpanlet skal det være 3 ganske store pærer på rekke midt på. Sikkert disse som er gått.

ahckhct8gxwzrq67n832.jpg

Hvis du har skjekket disse beklager jeg, men du må altså åpne instrumentet for å se de så da tenkte jeg kanskje at du bare hadde sjekket de som var tilgjennelig fra baksiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem på min også bare at lysene i bryterne til varmeapparatet slukker samtidig med instrumentbelysningen.Alt virker når jeg starter biln når den er kald,men alt slukker med en gang jeg begynner å kjøre.Kan det være noe så enkelt som lys-eller dimmebryteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwtotti:

aha, nei de har jeg ikke tenkt på å sjekket. da skal jeg se på de også;P takk for tipset!

vet ikke om det er dimmebryteren for der det fortsatt er lys fungerer det når jeg bruker dimmeren.

mn hvis det ikke er pærene som har gått så kan jeg jo sjekke dn også:)

takk for tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...