jorg1s1 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Skal bytte diff på E30'n min nå, og hadde tenkt til å bytte drivaksler i samme slengen. Men hvordan er det å bytte drivakslene? De går jo gjennom hjullagerene, jeg må ikke bytte hjullagere eller lignende bare pga det? Byttet bremseskjold i høst, og da måtte jeg bytte hjullagerene også... Værre drittjobb er det lenge siden jeg har vært borti, så vil slippe alt tull med det igjen. Er det bare å dra ut drivakslene, for så sette de inn igjen etterpå uten noe anne tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 slik eg skjønner det så skrur du ut bolten i midten av hjulet som holder drivaksel fast, så ut med dei 6 umbraco skruene på diff så skal det bare vere og dra den ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 løsne sentermutteren, gjør reint alle umbrako hodene og skru dritten frahverandre. monteres omvendt, men da uten møkk i umbrakohodene. ha ett par xtra umbrako bots, pass på at du ikke runder sporet, er lett for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå