Gå til innhold

Gullnummer selges: 45 45 38 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som hadde nesten samme nr, han solgte sitt for 11000,- på finn.. Men det går til høystbydende dette:) supert nr. til å profilere firma feks! Burunden slutter klokken 2300 i kveld!

Skrevet

Det stemmer, sender deg PM med info om hvordan vi skal ordne det videre!

Gratulerer med nytt nummer:)

Skrevet

det som er merkelig er at sånne nr går for en del kroner, skjønner jo det, pga det er enkelt osv:P men det som er litt rart er at du kan betale 100kr eller noe på netcom/telenor så får du nytt nr, å plutselig kan du få et gull nummer som er nevnt i anonsen:)

Skrevet

Ikke nå lenger.. netcom og telenor selger selv gullnummer og de koster 2500.- i tillegg er de latterlig dårlige.

Skrevet

talkmore tar 2500kr for gullnr, har vært i kontakt med dem,da får man like bra nr som det du solgte nå, grei

fortjeneste da! :D

Skrevet

Like bra og like bra... Alt etter som hva de har fått tildelt av nummerserie og hva som er tilgjengelig. Kan hende du må nøye med deg med noe helt "ok"...

Selv lekte jeg meg med alfanumeriske nummer på jobb og fant ut av at xxxmotor var ledig, og xxxxxBMW. Selv har jeg +47 4749000 liggende som reserve. Vurderte å bytte engang, men har lagt siden. hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...