Gå til innhold

kort levetid på toppdekselpakning

teexeln
 Share

Anbefalte innlegg

Foreslår at du skrur av og ser om du ikke har montert den feil, at den ikke er skikkelig nedi rillene overalt. Kan såvel være smuss som har festet seg i rille på toppdekselet.

Sikker på at det er toppdekselet det svetter fra, og ikke en annen tetning i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næi var nøye med å gjøre rent når jeg bytta og føler jeg er helt sikker på at den ble riktig montert, var helt tett helt til nå for et par uker siden.. ser det er mellom plast-toppdekselet og aluen så det er den. Tenkte på om veivhusventilasjonen kunne være tett men har tatt "oljepåfyllingslåkktesten" skrudde av oljelokket med motoren i gang å det var ikke no trykk der, eneste forskjell var at motoren sakket litt i turtallet når jeg åpnet lokket, men det er vel normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være slik! Ta en god kikk på pakningen da du får den ut, for den skal holde mye mye lengre. Jeg har skiftet toppdekselpakning på alle mine motorer, og ingen av de har jeg noensinne sett slitasjetegn på, nå etter 6 år.

Er det noe jallashit, gir du tilbakemelding til de du kjøpte den fra, slik at de gjøres oppmerksom på hva slags crap de selger.

Har opplevd uorginale hjullagre som har vært noe skrap, og jeg fikk nye fra leverandøren da jeg kom tilbake med de etter 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...