Jimxd Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Har en e36 sedan. 92 modell. Jeg lurer på om det er mulig å kutte vekk det dere ser på bildet: Har jo sett sedaner uten den veggen der. Så da burde det vell være mulig. Men kan være de har putta på noe forsterkninger jeg ikke vet om. Har fjærbeinstag bak i bagasjerommet og forran under panseret også. Så den er god og stiv ihvertfall nå
jensemann23 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 hvis det er for å få bassen inn i bilen ville jeg heller fjerna bakhøyttalerne og slått ut den plata hvor skiposen skal sitte.
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Du ser ikke att den "veggen" holder oppe hele hekken på bilen? E36 er en katastrofe originalt i krasjtester.. ikke gjør den verre.
Jimxd Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Allerede slått inn den plata:p Jeg skal fikse nedleggbar rygg slik at jeg kan få god plass til ting når jeg trenger det
pedro Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Er en annen "ramme" på de med nedfellbar rygg. Du får deg en skikkelig sveisejobb der da. På E34 er det forskjellige seter, også sittepute P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå