Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til det beste forsikringsselskapet for en som vil betale lavest mulig premie men fremdeles ha noen en kan stole på i en krisesituasjon?

Jeg er 35 år gammel, så jeg havner ikke i ungdomskategorien, og jeg hadde 60% bonus i juni.

Nå har jeg en E39 523i touring, og jeg vurderer å kjøpe en E30 eller lignende med like stor motor.

Jeg har planer om å ringe de selskapene jeg kan komme på i farta:

Gjensidige, Terra, If, Tryg Vesta, Storebrand...

Har jeg glemt noen?

Gode og dårlige erfaringer mottas med takk.

LJ

Skrevet
Postbanken.no bør du også sjekke, dem er blant de billigste..

Men som regel er det gjensidige som kommer best ut i pris når det gjelder BMW.

Helt enig. Postbanken.no :D (DnB NOR Skadeforsikring). Du må være nettbankkunde for å kunne tegne forsikring.

Tviler på du finner billigere...

///P

Skrevet

jeg hadde en 85 2 dørs 320 hos gjensidige. 7 000.- i året med kunn ansvar forsikring.

dnb nor skulle ha 47 000 i året med full kasko på 98 728 registrert på meg som var 21 år.

den ble forsikret og registrer på min mor som er godt voksen. har 75% bonus hos trygg vesta. betaler rundt 12 000.- i året.

Skrevet

når selgere ringer meg å spør hva jeg har så avbryter de med en gang!... ganske kjedelig;p

Jernbanepersonalets bank og forsikring er gull:p

på min bmw så betaler jeg under 10 000 i året( ungdom og e36... dårlig blanding:o)

man må jobbe, eller ha slektninger i jernbanen for å få tegne der.

Edit ( fri kjørelengde, delkasko)

Skrevet

hatt gjensidige i 11 år. aldri vært noe tull.

prisene er også veldig bra. men et lite tips er og ha 2 forsikringer i tillegg til bilen. du kan ha noen billige forsikringer(innbo og akutt skade f.eks) og prisen på alle 3 forsikringene til sammen vil da bli billigere enn om du kun hadde hatt bil.

har selv 70% 2.år på min E39 520. betaler 3400,- med full kasko,12.000km og egenandel på 4000.

fordeler i tillegg er om du f.eks er nafmedlem etc..da er det flere rabatter som de også trekker ifra.

Skrevet
jeg hadde en 85 2 dørs 320 hos gjensidige. 7 000.- i året med kunn ansvar forsikring.

dnb nor skulle ha 47 000 i året med full kasko på 98 728 registrert på meg som var 21 år.

den ble forsikret og registrer på min mor som er godt voksen. har 75% bonus hos trygg vesta. betaler rundt 12 000.- i året.

sjekka for artighetsskyld samme bil som du har på din mor.

hadde hun hatt gjensidige hadde forsikringen vært på 7300,- med full kasko

Skrevet
Unison har iallefall avtale med BmwCCN om du er medlem der. Verdt en sjekk der også ;-)

Ringte for å sjekke. Et forsikringsselskap som er "bmw" vennlige, der må jeg jo høre om pristilbud!

Kom på over 20 000,- for m3'n med 70%bonus, topp kasko, 8000,- egenandel, 12000kjørelengde, garasje og meg som sjåfør-24år.

De endte på omtrentlig det samme som hos gjensidige.

Jeg er også av den oppfatningen at gjensidige er desidert billigst på BMW/yngre sjåfører.

Skrevet
jeg har kun gode erfaringer med Gjensidige. De har som regel alltid vært billigst for meg både på hus, båt, bil og personforsikrig. If er et ubrukelig møkkaselskap!

Kan ikke si meg enig i den påstanden om at IF er et møkkaselskap. De kan være dyre, men så er de ikke akkurat vrange når det kommer til utbetaling hvis det faktisk skjer noe.

Etter turbohavariet mitt i fjor var de utrolig hyggelige og det var ingen problem med hverken å få reparert bilen eller å få leiebil.

Kan ikke uttale meg om de andre forsikringsselskapene på akkurat det område, men kan bare ikke si meg enig i at IF er et møkkaselskap.

Skrevet

Jeg er 22 år, har 70 % bonus og fikk de beste tilbudene hos IF. Da skal det vel og merke sies at jeg har flere forsikringer og derfor får sånn "pakkepris". Men Gjensidige kunne uansett ikke matche opp mot dette :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...