sportevo1990 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 imponerende vognkort og bygg men syns det slitte merket på bakluka trakk ned det ellers flotte helhetsintrykket hehe ja det datt av sist jeg vaska den.. får vaske vekk resten av limet så blir det bra..
Kristov Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Ser ikke noe om felgene i vognkortet? Kun dekka..
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Når jeg godkjente felger og dekk sto det kun 225/45-17 i vognkortet mitt..
Simen! Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Kul bil å ja,ett fett vognkort hvordan blir det med forsikringa når du bygde om?
Kristov Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Når jeg godkjente felger og dekk sto det kun 225/45-17 i vognkortet mitt.. Merkelig, skulle tro det burde stå både dimmensjon og innpress. Det er jo i utgangspunktet ikke lov til å øke sporvidde med mer enn 15 mm per aksel.
sportevo1990 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Når jeg godkjente felger og dekk sto det kun 225/45-17 i vognkortet mitt.. Merkelig, skulle tro det burde stå både dimmensjon og innpress. Det er jo i utgangspunktet ikke lov til å øke sporvidde med mer enn 15 mm per aksel. jeg spurte hvorfor det ikke sto noe om felgene i norske vognkortet. men da sa han att det ikke var noe vits. att det var samme for de åssen felger jeg hadde på. men det var disse felgene jeg hadde på under kontrollen.. men er kjekt det for da kan jeg jo bruke m5 hjula banehjula uten problemer oxo:=) kunne oxo gå opp 5% på dekka om jeg ville.. men i dekra papirene står felgene med inpress og alt..
E30_Dale Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Enkelt og greit en jævlig grom kjerre, liker sleeper. Og at den er godkjent er jo mye bedre:-) Men synes du kunne påkostet den et nytt merke på bakluka.
Øyvind L. Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Når jeg godkjente felger og dekk sto det kun 225/45-17 i vognkortet mitt.. Merkelig, skulle tro det burde stå både dimmensjon og innpress. Det er jo i utgangspunktet ikke lov til å øke sporvidde med mer enn 15 mm per aksel. jeg spurte hvorfor det ikke sto noe om felgene i norske vognkortet. men da sa han att det ikke var noe vits. att det var samme for de åssen felger jeg hadde på. men det var disse felgene jeg hadde på under kontrollen.. men er kjekt det for da kan jeg jo bruke m5 hjula banehjula uten problemer oxo:=) kunne oxo gå opp 5% på dekka om jeg ville.. men i dekra papirene står felgene med inpress og alt.. Står ikke innpress på felgene i mitt vognkort heller. Står bare at den er godkjent med 8x17 og 9x17bak.
rakett Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Denne bilen har vi jo sett tilsalgs på autodb en liten stund. Vært noe respons eller? Mange drømmere, og ingen med penger kanskje? EDIT: Glemte å si fet bil! Tror du forresten det er mulig å få godkjent E30 med S38 motor? Det ulitmate i mine øyne er 3,8 m5 motoren godkjent i vognkort. Største og sterkeste sekseren. Aller grommest
Øyvind L. Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Denne bilen har vi jo sett tilsalgs på autodb en liten stund.Vært noe respons eller? Mange drømmere, og ingen med penger kanskje? EDIT: Glemte å si fet bil! Tror du forresten det er mulig å få godkjent E30 med S38 motor? Det ulitmate i mine øyne er 3,8 m5 motoren godkjent i vognkort. Største og sterkeste sekseren. Aller grommest BT har satt en effekt grense i E30 på 300hk derfor går det og godkjenne vanlig E30 med S50B30. E30M3 har effektgrense på 330hk. Det vil si at man kan få godkjent S38B36 og S50B32 i E30M3, men ikke i vanlig E30. S38B38 er ikke det grommeste som bør sitte i E30. S54B32 og S50B32 ligger et stykke over den på listen.
rakett Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Denne bilen har vi jo sett tilsalgs på autodb en liten stund.Vært noe respons eller? Mange drømmere, og ingen med penger kanskje? EDIT: Glemte å si fet bil! Tror du forresten det er mulig å få godkjent E30 med S38 motor? Det ulitmate i mine øyne er 3,8 m5 motoren godkjent i vognkort. Største og sterkeste sekseren. Aller grommest BT har satt en effekt grense i E30 på 300hk derfor går det og godkjenne vanlig E30 med S50B30. E30M3 har effektgrense på 330hk. Det vil si at man kan få godkjent S38B36 og S50B32 i E30M3, men ikke i vanlig E30. S38B38 er ikke det grommeste som bør sitte i E30. S54B32 og S50B32 ligger et stykke over den på listen. litt OT, men For min del er det snakk om totalopplevelse og kvalitet når jeg setter s38 opp mot s50. S38 har GROM lyd på tomgang, og aldri noe latterlige vanos problemer, fordi den ikke har vanos. Man kan nesten HØRE at motoren er kvass. Dessuten er den sterkere enn s50. Til gjengjeld er vel kanskje ikke s38 like godt utviklet. Jeg vet ikke hvor vanlig rådebank er på 350, men på s38 er jo ikke det uvanlig desverre. I tillegg har også blokka en lei tendens til å sprekke, særlig ved topplokksboltene, så det går jo an å håpe at ikke s50 har sånne problemer. S50 er vel enda mer en evighetsmaskin enn det s38 er ang. hard kjøring
sportevo1990 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Denne bilen har vi jo sett tilsalgs på autodb en liten stund.Vært noe respons eller? Mange drømmere, og ingen med penger kanskje? EDIT: Glemte å si fet bil! Tror du forresten det er mulig å få godkjent E30 med S38 motor? Det ulitmate i mine øyne er 3,8 m5 motoren godkjent i vognkort. Største og sterkeste sekseren. Aller grommest BT har satt en effekt grense i E30 på 300hk derfor går det og godkjenne vanlig E30 med S50B30. E30M3 har effektgrense på 330hk. Det vil si at man kan få godkjent S38B36 og S50B32 i E30M3, men ikke i vanlig E30. S38B38 er ikke det grommeste som bør sitte i E30. S54B32 og S50B32 ligger et stykke over den på listen. litt OT, men For min del er det snakk om totalopplevelse og kvalitet når jeg setter s38 opp mot s50. S38 har GROM lyd på tomgang, og aldri noe latterlige vanos problemer, fordi den ikke har vanos. Man kan nesten HØRE at motoren er kvass. Dessuten er den sterkere enn s50. Til gjengjeld er vel kanskje ikke s38 like godt utviklet. Jeg vet ikke hvor vanlig rådebank er på 350, men på s38 er jo ikke det uvanlig desverre. I tillegg har også blokka en lei tendens til å sprekke, særlig ved topplokksboltene, så det går jo an å håpe at ikke s50 har sånne problemer. S50 er vel enda mer en evighetsmaskin enn det s38 er ang. hard kjøring s50 er jo vertfall lettere. er jo greit å ha litt kjøre egenskaper oxo..
sportevo1990 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Kul bil å ja,ett fett vognkort hvordan blir det med forsikringa når du bygde om? gikk fra litt over 6000kr for kasko til 8300 med kasko i året. så det er ikke ille..
SSM Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Hvordan fikk du fikset det med forsikrings selskapet?
sportevo1990 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Hvordan fikk du fikset det med forsikrings selskapet? jeg har hatt if. så jeg sjekket med gjensidige nå etter godkjenninga å da sa jeg bare regnr. å da fikk jeg pris på full kasko.. så sa jeg att jeg hadde bygd den om med større motor og att den var godkjent på biltilsynet å spurte han åssen vi gjorde det.. å da spurte han meg om jeg hadde mer enn 286hk 3liter i bilen. jeg ble da overaska. de får infoen via regnr så prisen var riktig:=) så det var enkelt å greit.. skal ringe if oxo da tilfelle de er billigre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå