SSM Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Okei! Jeg vil jo helst ha min godkjent når jeg få bygget om til 3.2l motor og forrstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Okei! Jeg vil jo helst ha min godkjent når jeg få bygget om til 3.2l motor og forrstilling. ja med e30 m3 går det fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Hvordan fikk du fikset det med forsikrings selskapet? jeg har hatt if. så jeg sjekket med gjensidige nå etter godkjenninga å da sa jeg bare regnr. å da fikk jeg pris på full kasko.. så sa jeg att jeg hadde bygd den om med større motor og att den var godkjent på biltilsynet å spurte han åssen vi gjorde det.. å da spurte han meg om jeg hadde mer enn 286hk 3liter i bilen. jeg ble da overaska. de får infoen via regnr så prisen var riktig:=) så det var enkelt å greit.. skal ringe if oxo da tilfelle de er billigre.. Har hatt mange runder med forsikringselskaper, gjensidige er billigst på bmw så leng man hvertfall er under 23år og ikke er så heldig å ha forsikring gjennom gjernbanen etc...(det er jo billigst hehe) men blei denne bilen solgt nå el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Hvorfor 3.2 forstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hvorfor 3.2 forstilling? har bare 3.2 skiver, kalippere og 3liter tannstang. resten er e30 m3.. aner ikke hvorfor de skreiv e36 understell i vognkort.. men de mente nokk skiver å kalippere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Har du og spacet ut skiven nesten 13mm for å få på skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Har du og spacet ut skiven nesten 13mm for å få på skivene? det var gjort på bilen da jeg kjøpte den.. tenkte å ta å endre litt på det i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Er denne solgt slik det står på Autodb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Er denne solgt slik det står på Autodb? nei ikke solgt føre pengene er på bordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Fin bil! Lite spm, må man betale mer i avgift til staten om man godkjenner bil med såpass større motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Ikke så lenge bilen er over 10 år eller har vert 10 år i landet. Da betaler man kun for timen og omregistrering tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Fin bil! Lite spm, må man betale mer i avgift til staten om man godkjenner bil med såpass større motor? skal vel betale for en time regner jeg med. men jeg betalte faktisk ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg mener at det står innpress på felgene mine i vognkort. 18" og ET35 og da har det blitt standard størrelse isteden for 17" som er orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Jeg mener at det står innpress på felgene mine i vognkort. 18" og ET35 og da har det blitt standard størrelse isteden for 17" som er orginalt. for min del er det bra det ikke står åssen innpress det er i vognkortet mitt.. pga da kan jeg jo bruke fler forskjellige felger:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankvi Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Rå bil! Husker du hvordan du koblet speedometeret opp til motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå