1and0nly Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 95 mod e36. har en liten kjørekomputer med Temp måler og klokke. Det har aldri vært lys i tempmåleren, men regner med at det er en diode som er gådd. Noen som har fikset dette? hvordan er det å av dekslet?
RemyNG Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 dra bare av kjørekomputeren og bak så skal det være to hvite pære holdere som du kan skru ut.
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Husk at det også er egen knapp for å slå av/på displayet til temp hvis ikke så er det bare å ta ut computern. klipse av dekslet bak å skru ut pærene/pæreholder. ser det med engang du snur computern
1and0nly Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 hvis jeg har forstått det riktig så skal jeg på baksiden av kjørekomputeren for og få den ut, ikke ta av dekslet i coupen(hvis det går ann da..)
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 hvis jeg har forstått det riktig så skal jeg på baksiden av kjørekomputeren for og få den ut, ikke ta av dekslet i coupen(hvis det går ann da..) Ikke prøv å ta av dekslet i coupe,n nei. Ta ut hele computern. Så ser du pærene på baksiden. Men du har prøvd å trykt på knappene på framsiden? er egen knapp der for å slå av/på det displayet til venstre hvor temp vises
korny Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 hvis jeg har forstått det riktig så skal jeg på baksiden av kjørekomputeren for og få den ut, ikke ta av dekslet i coupen(hvis det går ann da..) Ikke prøv å ta av dekslet i coupe,n nei. Ta ut hele computern. Så ser du pærene på baksiden. Men du har prøvd å trykt på knappene på framsiden? er egen knapp der for å slå av/på det displayet til venstre hvor temp vises denne knappen er kun til og slå AV lyset. det skal lyse når du vrir nøkkel...
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Hmm. Ok. Min er hjemmekoblet så sikkert derfor det ikke er sånn til meg
1and0nly Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Det som er litt spess, er at jeg klarer såvidt å se hva temp måleren viser, men overhode ikke like kraftig som klokken. er det bare displaypærene som er gådd?
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Regner med det. Computern er bare å vippe ut av midtkonsollen. Så skrur du bare ut pærene i bakkant. de koster vel 10 kr stk eller noe, så stikk på din nermeste BMW forhandler å kjøp et par pærer, så prøver du å bytte
1and0nly Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 bare å vippe ut? hvordan er den festet fast til midtrekket da?
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Sånn klipsfjerer bare. Sett noe imellom på siden eller under, og vipp den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå