Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

95 mod e36.

har en liten kjørekomputer med Temp måler og klokke.

Det har aldri vært lys i tempmåleren, men regner med at det er en diode som er gådd. Noen som har fikset dette? hvordan er det å av dekslet?

Skrevet

dra bare av kjørekomputeren og bak så skal det være to hvite pære holdere som du kan skru ut.

Skrevet

Husk at det også er egen knapp for å slå av/på displayet til temp ;) hvis ikke så er det bare å ta ut computern. klipse av dekslet bak å skru ut pærene/pæreholder. ser det med engang du snur computern :)

Skrevet

hvis jeg har forstått det riktig så skal jeg på baksiden av kjørekomputeren for og få den ut, ikke ta av dekslet i coupen(hvis det går ann da..)

Skrevet
hvis jeg har forstått det riktig så skal jeg på baksiden av kjørekomputeren for og få den ut, ikke ta av dekslet i coupen(hvis det går ann da..)

Ikke prøv å ta av dekslet i coupe,n nei. Ta ut hele computern. Så ser du pærene på baksiden. :)

Men du har prøvd å trykt på knappene på framsiden? er egen knapp der for å slå av/på det displayet til venstre hvor temp vises :)

Skrevet

Ikke prøv å ta av dekslet i coupe,n nei. Ta ut hele computern. Så ser du pærene på baksiden. :)

Men du har prøvd å trykt på knappene på framsiden? er egen knapp der for å slå av/på det displayet til venstre hvor temp vises :)

denne knappen er kun til og slå AV lyset. det skal lyse når du vrir nøkkel...

Skrevet

Det som er litt spess, er at jeg klarer såvidt å se hva temp måleren viser, men overhode ikke like kraftig som klokken. er det bare displaypærene som er gådd?

Skrevet

Regner med det. Computern er bare å vippe ut av midtkonsollen. Så skrur du bare ut pærene i bakkant. de koster vel 10 kr stk eller noe, så stikk på din nermeste BMW forhandler å kjøp et par pærer, så prøver du å bytte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...