Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan.

Har en tyskimportert Z3 som nylig har fått litt problemer med nær og parkeringslys. Fant ikke noe galt med releene i sikringsboksen i motor rommet og snakket så med Bavaria og ble tipset om at det ofte er ettermontert et rele under dashbordet slik at nærlysene kommer på når tenningen vris om. Jeg lønset så dekselet under rattet og joda, der var det et meget uorginalt rele med tilhørende kabler. Releet var merket med firmaet "Mixon" Fant denne siden på nettet:

http://www.halvljusautomatik.se/?page=about_no〈=no

Det som skjer med bilen min er at nærlysene er døde samt at jeg kun har ett parkeringslys fungerende. Tåkelysene fungerer normalt. Er det noen som har plundret med et slikt rele før? Er det et krav med et slikt rele? Hvis ikke så fjerner jeg bare hele rukkelet og kobler tilbake slik det var originalt. Har lagt ved en forklarende tekst jeg fikk fakset fra Mixon. Hadde satt mye mer pris på et koblingskjema, men men. I tillegg så har jeg lagt ved et bilde av sikringsboksen i bilen, kan noen bekrefte hvilket rele som driver nærlysene og parklysene?

nczs5duti79jfd294f2x_thumb.jpg

vu33f9eoo7q3fm0rrsi5_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...