Gå til innhold

E30 325 mtech2 selges eller byttes i e39/e46/e36


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns prisen er litt stiv, samt at kilometerstand er så usikker.. 7000 km i året høres litt lite ut når det ikke er no papirer på dette..

Jeg har jo papirer på dette. Men ikke fra 1990-2000. men fra ÅR 2000

Hjulet står i senter. men ser ut som det står får langt bak på d ene bilde og får langt framme på det andre bilde. pga den står med sving på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns prisen er litt stiv, samt at kilometerstand er så usikker.. 7000 km i året høres litt lite ut når det ikke er no papirer på dette..
Jeg har jo papirer på dette. Men ikke fra 1990-2000. men fra ÅR 2000[/qoute]

Så fra 1990-2000 kan den ha gått x km? Hvor langt hadde den gått i 2000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke, er i nordsjøen nå å har ikke papirene nå. Men jeg velger å tro på dama som solgte meg bilen som sa dette, der er kun som har hatt den før å som hun sa hun har brukt den ned i veien til jobb å hjem igjenn. nesten aldri sittet folk baki osv. Motoren tikker minimalt. Å om man kjenner på dørene er det ikke litt slark en gang. Å at hun har stilt ned km standen på bilen kan jeg aldri tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har kanskje ikke tuklet med den. Du får finne fram papirene når du kommer hjem. Har du noen flere bilder?
Har masse bilder av det positive å negative. kan sende de til deg eller legge de ut her når jeg er ferdig på jobb kl 20.00

Flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser litt av det negative på hjulbuene bak. men som sakt det er ikke mye, bare litt overflate rust. Skal fikse et bilde av en rustflekk som er på bagasjeluka samt rusten som er fikset på framskjermene. Om du ser nøye etter ser du 2-3 plasser på hjulbuen(skjermen) forran at det er fikset noe rust der med matt lakk oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser litt av det negative på hjulbuene bak. men som sakt det er ikke mye, bare litt overflate rust. Skal fikse et bilde av en rustflekk som er på bagasjeluka samt rusten som er fikset på framskjermene. Om du ser nøye etter ser du 2-3 plasser på hjulbuen(skjermen) forran at det er fikset noe rust der med matt lakk oppå.

Klarte ikke se noe jeg. Skal se på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...