Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej,Rune heter jag, finns i Karlstad Sverige. Har funderingar om att sälja min bil i Norge. Är det någon som är insatt i tollregler och kostnader. Jag har läst en del och vad det kan kosta. Finns det mer avdrag än åldersavdrag man gör?

Jag kommer fram till att det skulle kosta ca:200 000 kr för en köpare. Eller finns det andra varianter när man tar över en bil, någon som vet ? Med tanke på vad en csi står i Norge kommer en köpare att tjäna mycket pengar även fast importkostnaderna är höga, kursen är ju väldig stark i Norge,,,, well, är det någon som har information samt om någon ev. är intresserad av bilen,,,

( bilen är -94 och i mycket fint skick,sommarkörd däck bak 275 fram 255

calypsoröd. men all info om bilen kommer ligga ute på kjöp o salg om jag bestämmer mej för att pröva sälga den i Norge.

Till sist, är det någon som vet hur många csi som är reg. i Norge?

mvh. Rune

Skrevet

det får du aldri for den....

Jeg ville prøvd å selge den uten avgifter, finnes alltids de som kjører rundt på prøveskilter og leker storkar når de ikke har råd til å tolle inn bilen... eller hva Dolk ;)

Skrevet

Det kanske är samma i Norge som i Sverige, att dom flesta inte vet skillnad på 850 sci och dom vanliga automaterna som ci,ca,cia. många vet heller inte att det kaktiskt sitter en äkta m-motor i csi. dock bantad från 550 till 381 hk.

Skrevet

Hei

Det er 10 stykk CSI i Nprge som er registrerte + minst3 stykker som jeg vet om som er ureg.

DVS minst 13 CSI'er.

Riktig som du sier det er mange som ikke vet forsjellen og att CSI faktisk er en M bil med M motor.

Pris i Norge ?? tja 500.000 kansje for en bra bil med lav Km.

Min kom på 160000 i avgifter på alternativ fortolling + Moms på kjøpesum.

Selv tror jeg prisene på CSI vil holde seg PGA lita antall produserte biler og samleverdi.

Prisene i Tyskland beveger seg oppover på gode biler.

Hilsen

Terje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...