Ajern Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Kjøpte meg bil i går, en E34 525TDS A Touring. skal oppdatere tråden med flere bilder i løpet av helga! er ikke store planene for den, bare senk, ta rust, full service, ny felger og sette i anlegg! sia jeg ikke har billappen selv fikk jeg kamerat til å ta bilen min å hente meg på skolen, bilder fra tunet heime. har også begynte å legge opp kabler til anlegget bilder fra i dag, 09.01.2010 har også montert basskasse i dag, dunka bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 sjå der du, gratulerer med tøff bil med rektig motor, blir den å sjå i bøgata til våren? må noen turer bortover, selv om det er 1,45 min til bø herfra, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Flott bil! Likte planene, kjør på med mer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 takk for det ja den blir å se i bøgata, en hel del regner jeg med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 takk for det ja den blir å se i bøgata, en hel del regner jeg med hehe tøft,da hugas me sikkert, kjører sølvgrå 300 turbodiesel 124 94 mod med gamlefelgene til wik, lorinser;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Pen bil du har skaffet deg der. Skal ikke vurdere bakseter da? eller er det for dyrt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 takk for det ja den blir å se i bøgata, en hel del regner jeg med hehe tøft,da hugas me sikkert, kjører sølvgrå 300 turbodiesel 124 94 mod med gamlefelgene til wik, lorinser;) kjenner wik ja, han er sammen med søstra te dama mi kan nok hende jeg allerede har sett deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Pen bil du har skaffet deg der. Skal ikke vurdere bakseter da? eller er det for dyrt enda? har allerede bakseter til den men bilen er importert så jeg venter til i sommern for da er den 10 år i Norge.. ringte tollvesnet i dag, 9000,- kom det på å sette bakseter i den i dag, da drøyer jeg heller til sommern for da er det gratis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 da er + og - kabel til anlegget monter, håper på at cd-spellern kommer i morra så det blir no ordentli lyd i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 takk for det ja den blir å se i bøgata, en hel del regner jeg med hehe tøft,da hugas me sikkert, kjører sølvgrå 300 turbodiesel 124 94 mod med gamlefelgene til wik, lorinser;) kjenner wik ja, han er sammen med søstra te dama mi kan nok hende jeg allerede har sett deg å ja stemmer, var i bø noen ganger i sommar med en lyseblå 123 turbodiesel med borbet a, sett meg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 takk for det ja den blir å se i bøgata, en hel del regner jeg med hehe tøft,da hugas me sikkert, kjører sølvgrå 300 turbodiesel 124 94 mod med gamlefelgene til wik, lorinser;) kjenner wik ja, han er sammen med søstra te dama mi kan nok hende jeg allerede har sett deg å ja stemmer, var i bø noen ganger i sommar med en lyseblå 123 turbodiesel med borbet a, sett meg? hehe kan ikke si jeg kommer på å ha sett en lyseblå 123 gitt.. hen e du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 takk for det ja den blir å se i bøgata, en hel del regner jeg med hehe tøft,da hugas me sikkert, kjører sølvgrå 300 turbodiesel 124 94 mod med gamlefelgene til wik, lorinser;) kjenner wik ja, han er sammen med søstra te dama mi kan nok hende jeg allerede har sett deg å ja stemmer, var i bø noen ganger i sommar med en lyseblå 123 turbodiesel med borbet a, sett meg? hehe kan ikke si jeg kommer på å ha sett en lyseblå 123 gitt.. hen e du fra? nærmeste kjente dal er numedal for å si det slik, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Hvilken bø er det snakk om her? Bø i telemark eller bø i vesterålen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Hvilken bø er det snakk om her? Bø i telemark eller bø i vesterålen? bø i telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 takk for det ja den blir å se i bøgata, en hel del regner jeg med hehe tøft,da hugas me sikkert, kjører sølvgrå 300 turbodiesel 124 94 mod med gamlefelgene til wik, lorinser;) kjenner wik ja, han er sammen med søstra te dama mi kan nok hende jeg allerede har sett deg å ja stemmer, var i bø noen ganger i sommar med en lyseblå 123 turbodiesel med borbet a, sett meg? hehe kan ikke si jeg kommer på å ha sett en lyseblå 123 gitt.. hen e du fra? nærmeste kjente dal er numedal for å si det slik, hehe såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå