minien Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Vurderer og selge min 520i 1997 mod 190000km sølv met , Bilen er ikke strøken må påregnes litt kjærlighet .Motor og gir virker fint 35000,- Ring for mer info det blir ikke lagt ut bilder eller mer info ring 90140391 for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Kan du nemne det som bør gjerast med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 hvor lenge er den eu ok? kjørbar? hvordan utstyr er sitter det i bilen? skinn? EDIT: ser du skriver at det ikke blir lagt ut mere info og bilder om bilen? hvorfor ikke? har du mulighet og sende bilder på mail eller mms da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 skifte skiver og klosser Batteri rense bilen innvendig og utvendig fører døren går ikke opp , men det har nok med batteri og frost. Bilen henger på håndbrekken på ene siden RING OM DET ER NOE MER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Da du skriver at du ikke legger ut hverken bilder eller mer info, tar jeg anonnsen som ganske slapp.. Jeg kunne tenke meg og sett bilen, før jeg vurderer og klemme over fjellet. Hvorfor ikkel legge ut mer info, er også ett stort spm.. Nok ot fra meg, men sikkert flere som føler det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Tja. Rart at du ikke vil ligge ut mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Er den kjørbar? I daglig drift? Mulig å kjøre Bergen til Ålesund på søndag? Edit: Syns klokka var litt for mye for å ringe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 bytte i e36? strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Bilen er solgt til Oslo , Og det uten og legge inn bilder........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Idiotisk tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå