kongharald Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 hallo har en bmw m5 (s38b36) og pakningen på termostaten røyk så fann eg en anna som kunne passe men var vist litt liten.. lurte på om det gjekk an og ta vulkaniseringsteip rundt denne for og gjer den litt større? ser de skal tåle 90+ de fra biltema den eg har var fra tess trur eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Er jo jallaløsning deluxe, men går jo an å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 ja er veldig skeptisk på de er redd for at den skal gå i oppløsning tenkte det kansje var andre som hadde prøvd det? funker jo runt røyr av alle typer så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 skulle kjøpt ny pakning men mista jobben min så har ikk råd til ny termostat siden de pakningene ikkje kom løs.. lei av og sjå bilen stå i ro no det er så fint veir og leike seg i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Hørt om siliconpakning....\flytende pakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 uff siliconpakning har eg dårlig erfaring med! ikkje på denna bilen har kun brukt skikkelige deler.. men vanskelig og få til og trur eg med flytende pakning.. prøver meg på vulkteipen og krysser fingrer.. berre den ikkje går i oppløsning og tetter systemet.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 huff klarte og legge på litt for masse vulkteip så gjekk ikkje denne gangen heller.. får prøve igjenn i morra med litt midre på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Dra på biltema og kjøp pakningsark og lag den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 vanskelig og lage for pakningen er rund og forma som en c som ligger rundt en kant har lagt på vulkteip og montert no men var så forbanna kalt eg måtte inn og varme meg litt før eg fyller kjøleveske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 faenskapet leker enda men er så lite så satser på det går.. hehe er ikkje nokke vinterbil m5 med sommerdekk har sett meg fast utallige ganger i kvell skal bytte til vinterdekk i morra så eg får komt meg opp bakkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå