Fliid Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Da burde du spille den ofte : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 var det som hadde den sorte sedan,en med kantfelger? Har du bodd på Lade eller no sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Denne kjøpte du vel i steinkjer av en som hetter frank ? Kjenner både han og han som bygde bilen.. Motivet som er på panseret Stemmer det ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 var det som hadde den sorte sedan,en med kantfelger? Har du bodd på Lade eller no sånt? Hadde en sånn bmw ja:) Bodd i hommelvik i di siste 3 årene:) aldri på lade..Men har vært der ofte.. da jeg jobba på nardo Bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Da burde du spille den ofte : ) Hehehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Var en kjempe fin farge det der ja å bil ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Fin bil : ) Ligner litt på min gamle : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Kul farge.. Men få sletta den jævla signaturen din da.. Jævlig irriterenes å se samme bildet 56 ganger på ei side.. Lag deg avatar istede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Var en kjempe fin farge det der ja å bil ikke minst Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Fin bil : ) Ligner litt på min gamle : p Ja det var veldig likt gitt.. Mangler bare takluka,så hadde det vært veldig likt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Kul farge.. Men få sletta den jævla signaturen din da.. Jævlig irriterenes å se samme bildet 56 ganger på ei side.. Lag deg avatar istede! Jeppda!Ikke så sinna da.. har ikke helt kommet meg inn i forumet enda;)Men skal se om jeg får fixa det vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 var det som hadde den sorte sedan,en med kantfelger? Har du bodd på Lade eller no sånt? Hadde en sånn bmw ja:) Bodd i hommelvik i di siste 3 årene:) aldri på lade..Men har vært der ofte.. da jeg jobba på nardo Bil:) hmmm. ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Tøff E36! Liker jenter som kjører BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Fargen gjorde egentlig hele bilen. Jeg er en sucker for blå biler, så denne falt i smak. Det eneste jeg ikke liker er kromlykter fremme, men det blir pirking Men få ut flere bilder både innvendig og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå