Gå til innhold

Bmw min;)

Share

Anbefalte innlegg

har også lakt merke til at positive svar kommer ann på fremstilling av bilen.

om en bil blir lakt ut som en bil noen har sett et sted. så er den somregel stygg som faen med jalla styling og alt mulig dårlig dritt. eieren er utlending med 0 respekt for bmw og han er idiot som har ødelakt en bmw.

om noen legger ut klin lik bil og sier det er sin egen, er den alltid fin som bare det. ingen som syns den er stygg da. veldig tøft at noen velger å gå egene veier med sin bmw og skille seg litt ut.

jeg syns somregel ingen biler er fine på alle moddsa. alle styler bilene forskjellig. og er alltid noen ting på stortsett alle biler jeg ikke liker. men sånn er det når ikke alle har lik smak.

på din bil er det også noen ting jeg ikke liker. og sånn er det jo alltid. alle kan ikke like alles biler.

etter min mening har din bil har 2 dører formye.

feil lykter forran.

E46 M3 fangeren liker jeg ikke på E36

M3 look speil med blinklys liker jeg ikke.

resten på din bil syns jeg er meget fint. bak fanger, rutesenker, farge. veldig fint alt det der.

og jeg er ganske glad bilen din ikke er ennå et offer for M-Tech.

M-Tech er fint det. men alle har det og det er veldig oppbrukt. en standard E36 er mer skjeldent enn en M-Tech nå for tiden.

men uansett så syns jeg bilen din er meget pen til å være E36 sedan. knall rå farge :D

Takker for det;)Men som sagt er ikke alle mennesker like og vi alle kan ikke like alt;)Og alle har forkjellige meninger:) Jeg liker alt med min bil og er glad den har 4 dører;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4-dørs sedan er et undervurdert karosseri syntes jeg. Det er et eller annet med der taket møter c-stolpen og linjene videre ned til bakluka/bakskjermene som jeg syntes bmw har fått veldig bra til her.

Ellers må jeg nok si meg enig med sjøbuse ang. m-tech. Pent som fy, men det er ikke noe som skiller seg ut med det lenger.

Om jeg absolutt skal pirke litt på denne bilen må det nok være at den hadde fortjent org. frontlykter (eventuellt med gule innerglass. Det er RÅTT på blå bil) og at jeg tror jeg ville fjernet leppa under frontfangeren og heller senket litt mer forann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-dørs sedan er et undervurdert karosseri syntes jeg. Det er et eller annet med der taket møter c-stolpen og linjene videre ned til bakluka/bakskjermene som jeg syntes bmw har fått veldig bra til her.

Ellers må jeg nok si meg enig med sjøbuse ang. m-tech. Pent som fy, men det er ikke noe som skiller seg ut med det lenger.

Om jeg absolutt skal pirke litt på denne bilen må det nok være at den hadde fortjent org. frontlykter (eventuellt med gule innerglass. Det er RÅTT på blå bil) og at jeg tror jeg ville fjernet leppa under frontfangeren og heller senket litt mer forann :P

Ja,men jeg liker ikke org frontlykter og ialefall ikke gult..:P Og det er ikke noe leppe på frontfangeren;)

Skal senke den mere til sommeren,,litt dumt å ha for senka bil nå på bilen;)da blir jo jeg brøytebil;)hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da en "leppe" på frontfangeren på første bilde. jeg ville heller kaldt det en catkiller men. syns det ligner mer på det enn en leppe hvertfal.

mitt problem med bakdører er at en 3er er en cupe bil. de er små og skal være sportslige og pene biler.

3er er så liten bil at bakdører egentlig bare er bortkastet. har man et behov for bakdører så trenger man større bil. altså 5er :D

og ja. det er godt vi alle har forskjellig smak. eller så hadde alle kjørt med M-Tech :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da en "leppe" på frontfangeren på første bilde. jeg ville heller kaldt det en catkiller men. syns det ligner mer på det enn en leppe hvertfal.

mitt problem med bakdører er at en 3er er en cupe bil. de er små og skal være sportslige og pene biler.

3er er så liten bil at bakdører egentlig bare er bortkastet. har man et behov for bakdører så trenger man større bil. altså 5er :D

og ja. det er godt vi alle har forskjellig smak. eller så hadde alle kjørt med M-Tech :P

Hehe;) Godt vi ikke alle har lik smak;)hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan havnet du på bmw? :) Syns fler av det motsatte kjønn burde gjøre som du, ikke ofte man kommer borti damer med interesse for Bmw :)

Hehe;) Tusen takk..:)

Er vel ikke så mange jenter som er bil intresserte men jeg er ialfall det;)

Og seff er jo Bmw det beste 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...