izmin Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Hei. Har e46 med xenon i kjørelys. de tenner når bilen starter, men slår seg av avogtil og blinker av og til. noen som vet hva problemet kan være? tenner? pærer?
fredriko Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 problemet er hvis kablene til lysene er gamle og "morkne" så blir det for stor motstand i dem, jeg ville lagt opp ny strøm til lysa med relè og bruke de gamle kablene til lysa som styrestrøm, da blir du nok kvitt problemet
325icab_88 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Kan også hende du klarer deg med å legge opp skikkelig jording
Mons1 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Dette blinke-fenomenet har mange E46-eiere vært plaget med...Meg inkludert. Siden jeg har byttet tennere og bytte om Xenon-styremodulene mellom høyre og venstre uten at problemet har flyttet på seg(Kun venstre side har problem), så misstenker jeg ledninger eller lysmodulen. Du snakker om å legge opp strømmen på nytt fra nytt relee. Du har ikke noe DIY for oss RS problemet er hvis kablene til lysene er gamle og "morkne" så blir det for stor motstand i dem, jeg ville lagt opp ny strøm til lysa med relè og bruke de gamle kablene til lysa som styrestrøm, da blir du nok kvitt problemet
fredriko Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Dette blinke-fenomenet har mange E46-eiere vært plaget med...Meg inkludert.Siden jeg har byttet tennere og bytte om Xenon-styremodulene mellom høyre og venstre uten at problemet har flyttet på seg(Kun venstre side har problem), så misstenker jeg ledninger eller lysmodulen. Du snakker om å legge opp strømmen på nytt fra nytt relee. Du har ikke noe DIY for oss RS problemet er hvis kablene til lysene er gamle og "morkne" så blir det for stor motstand i dem, jeg ville lagt opp ny strøm til lysa med relè og bruke de gamle kablene til lysa som styrestrøm, da blir du nok kvitt problemet Nei desverre så har jeg ikke det, men det er ikke så veldig vanskelig. kjøp et relè kit på biltema som inkluderer kabler og relè, så legger du opp strøm direkte fra batteri og inn på rele og kobler de gamle lyktekablene som styrestrøm på relè-et.
fredriko Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 har lagt en liten tegning om hvordan jeg har lagt det opp på min bil. håper den er til nytte
Mons1 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Takker for tips, men problemet er jo at det kommer flere ledninger til lyktene og jeg vet ikke helt hva som er hva. RS Dette blinke-fenomenet har mange E46-eiere vært plaget med...Meg inkludert.Siden jeg har byttet tennere og bytte om Xenon-styremodulene mellom høyre og venstre uten at problemet har flyttet på seg(Kun venstre side har problem), så misstenker jeg ledninger eller lysmodulen. Du snakker om å legge opp strømmen på nytt fra nytt relee. Du har ikke noe DIY for oss RS problemet er hvis kablene til lysene er gamle og "morkne" så blir det for stor motstand i dem, jeg ville lagt opp ny strøm til lysa med relè og bruke de gamle kablene til lysa som styrestrøm, da blir du nok kvitt problemet Nei desverre så har jeg ikke det, men det er ikke så veldig vanskelig. kjøp et relè kit på biltema som inkluderer kabler og relè, så legger du opp strøm direkte fra batteri og inn på rele og kobler de gamle lyktekablene som styrestrøm på relè-et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå