Store Are Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Får ikke noe liv i innslage på starteren på E39 528 min lurer på om noen vet om det er sikring på styrestrømmen ned til starteren ? Har tenkt på om det kan være no med brytter på gir velger på automat boks...
todleif Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Dårligt batteri? Har du bevegd på girspaken for å sjå om det hjelper?
Store Are Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Bateri er i orden å har prøvd å bevege gir spake .Hvis jeg kåbler strøm direkte på styre strømm inntake på starter så får jeg kjørt rundt motor men får ikke start ,har selfølgeli tennings nøkkel i kjørestiling.Syns det er rart hvis det ikke er ett rele eller noe sikring på den kursen til start signale ned på starter.
Store Are Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Noen som hvet hvor jeg finner kåblings skjema for e39528 96 model .
Bonden Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Feil med bakstykke teningslås er ikke ukjent på E39,og noe eget rele er det nok ikke på kretsen til innslag på starter ,innslaget er jo et stort rele som gjør denne jobben selv.
Bonden Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Glemte å nevne det men har du flere nøkkler ,så prøv di også.
Store Are Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Har faktisk kun en nøkkel .Hvis det er trøbel med start speren så trode jeg start motoren jikk rundt utten att du fikk tenning?
Bonden Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Har faktisk kun en nøkkel .Hvis det er trøbel med start speren så trode jeg start motoren jikk rundt utten att du fikk tenning? Nei , da drar ikke starter rundt ,hvis feil med gjenkjening av nøkke feks.
Store Are Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Har funnet ut att det må våra start speren som er problemet .
nimitz Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Har faktisk kun en nøkkel .Hvis det er trøbel med start speren så trode jeg start motoren jikk rundt utten att du fikk tenning? Her tror jeg en oppfriskning i norsk rettskriving kunne være en ide...
Store Are Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Syns det er trasig att det ska våra nå idiota som bestandi ska setti å prøv å heng ut nån fer att man skriver ett og anner ordet feil på forume
nimitz Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Syns det er trasig att det ska våra nå idiota som bestandi ska setti å prøv å heng ut nån fer att man skriver ett og anner ordet feil på forume Tja, det kan du kanskje si men idioten har i hvertfall leselige innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå