sladjan Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 har på hånd noen linse lykter og lurer på og bytte. Er det samme kontakter bak og sånn? De kommer fra en 325i 1993 og jeg ha 320 fra sent 1996. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Spørs om det er like kontakter om det skulle være to forskjellige fabrikater. F. eks Hella og Bosch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Spørs om det er like kontakter om det skulle være to forskjellige fabrikater. F. eks Hella og Bosch? OKei, så kontaktene bak er forskjellige altså? Jeg syns å huske at jeg har zkw ? Men uansett hvis jeg har zkw og disse linselykter er bosch så passer ikke det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Har en knust lykt i garasjen, kan sjekke hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Var vist ZKW H1, 4polet rund kontakt det også, hjelper deg kansje ikke så mye. Men da jeg skiftet fra ZKW til Depo, klippet jeg bare og lagde min egen kontakt. Ble like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Var vist ZKW H1, 4polet rund kontakt det også, hjelper deg kansje ikke så mye. Men da jeg skiftet fra ZKW til Depo, klippet jeg bare og lagde min egen kontakt. Ble like bra Takker for svar. Ja, er ikke redd for å kappe jeg akkurat, bare å lodde litt og sånn så blir det like bra som originalt, viss ikke bedre Var liksom litt i tvil om at det kom noe feil på kjørekompen men når jeg tenker litt mer ser jeg ikke grunn til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Var vist ZKW H1, 4polet rund kontakt det også, hjelper deg kansje ikke så mye. Men da jeg skiftet fra ZKW til Depo, klippet jeg bare og lagde min egen kontakt. Ble like bra Takker for svar. Ja, er ikke redd for å kappe jeg akkurat, bare å lodde litt og sånn så blir det like bra som originalt, viss ikke bedre Var liksom litt i tvil om at det kom noe feil på kjørekompen men når jeg tenker litt mer ser jeg ikke grunn til det Riktig, tviler på at du får noe feil på det Eneste jeg fikk feil på, var pga xenonkittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå