joggis Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 hei, skulle fylle kjølevæske på bilen i dag, da jeg har hatt av radiatoren. Fyllte ekspansjonstanken opp med vann/frostvæske, startet motoren. Men ingen ting skjedde, nivået sank litt i tanken men ikke så veldig mye. Hadde varmeapparatet på fult og motoren i gang, men det virker ikke som det ble pumpet rundt i systemet. Prøvde å pumpe på den slangen som går inn til radiatoren (den store), da sank nivået i ekspansjonstanen litt, men da jeg slap den kom det til bake. noen som vet hva problemet kan være?
FirstPrice Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Det er fult? : ) hehe. Hva er problemet egentlig? Har du ikke vann i radiatoren?
joggis Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 tror ikke det skal er vann på radiatoren, det skal vistnok gå 13l (?) i systemet. Jeg fyllte rundt 2 liter på. Vet ikke hvor mye som gikk ut når jeg skrudde av radiatoren, men vil tro at det er mer enn 2 liter. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan se om det er sirkulasjon i systemet?
destroyy Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Åpne lufteskruen på termostathuset og fyll på..... pleier å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå