Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står "V 3:25" på plata til diffen. Men Hva står "V" for? Er dette da brems, eller er dette bare når der står "S" det er brems? Denne har stått på en e23 735, vet ikke hvilken årsmodell.

Skrevet

jeg har vært borti flere bakaksler som ikke er merket med s men har hatt brems og omvendt... Hvis du har den løst så kan du dra med en hånd på hver av medbringerene å se om du klarer å dra de i motsatt retning :) regner ikke med at jeg trenger å si mer :wink:

Men hvis bilen står på hjula kan du jekke den opp på den ene sida når den står i fri å se om hjulet som henger i luften går veldig tungt rundt :)

Skrevet

Viskose har jeg tenkt litt på ja. Men har ikke hørt at dette er blitt levert originalt på bmw? Isåfall... så lite peiling som jeg har på dette med sperrediff osv. Må jeg spørre,,, hva er best? Viskose eller lamel? Dette er en diff jeg har tenkt å kjøpe, så tenkte jeg skulle sjekke litt ut før jeg stikker å tar en titt

Skrevet

V er viskose til X drive systemet.

Ikke noe å satse på til vanlig baktrekker.

Du vil bli skuffet i såfall,er jo såklart bedre på vinter etc,men ikke det du antakelig tenker på ved kjøp av diffbrems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...