Gå til innhold

E39; fra nivåregulering til normale fjærer bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort dette tidligere, og er det evt bolt-on?

Jeg har problemer med nivåreguleringen, og BMW verksted kan ikke si meg om det er kompressor, nivå sensorer eller hjernen som har skylden.

Alle slanger ble i denne anledning trykktestet og holdt trykket.

Begge belger er skiftet uten at dette hadde noen effekt. Systemet holder bedre trykk når det er varmegrader, mens trykket minsker i kulda.

Bilen er føles naturlig nok veldig ustabil og den vandrer. Jeg har målt høydenivået, og det varierer med 0mm forskjell mellom h/v til 8mm forskjell bare bilen står og går på tomgang.

Skrevet

når bilen står og går på tomgang, rister den / vibrere den.? Har et merkelig problem med min BMW 528I. Men med meg får jeg denne feilen etter ca 1time køyring.

Skrevet

Jeg sakket med BMW Biltreff i dag angåande mitt problem og dei sa noko om ein sensor til kamakslingen eller veivakslingen. Men jeg syntes bilen min vibrere bak ifra da symponet oppstod. Men skal på service i morrgen så da tar de diagnose-test og får fram feilmedling. Så da får vi se.

• 1 year later...
Skrevet

Jeg har samme symtomene på min e39 touring. Den er veldig ustabil og den vandrer under kjøring.Sliter dekk på innersiden.Har hatt 4 hjulskontroll hos Naf i haugesund.

Fant du ut hva som var galt med bilen roahag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...