Stian E39 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Har hatt bilen stående i over en uke ute i kulden, vært minus 25 til minus 30 grader. Så tenkte derfor jeg skulle prøve å starte den og kjøre en tur i dag. Har hatt på motorvarmer i 6 timer... Når jeg vrir om nøkkelen skjer det ingenting. Faren min mener det er batteriet som har for lite strøm til å kunne dra starteren. Kan jeg bare koble på batterilader? Eller risikerer jeg å skade noe av det elektriske da? Har en helt vanlig batterilader, ikke noe fancy. Kun en av/på knapp Tenkte også på om jeg skulle ta ut batteriet og lade det? Noen som har peiling? Råd mottas med tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 kan du bare sette på og lade uten noen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Bør jeg sette på laderen i motorrommet, eller rett på batteriet? Eller er det fritt valg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 rett på batterien er best går noen strømm tapt på den lange veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Har du flatt batteri i 30 blå er det bunnfrosset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Ja, skal krype baki og se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 ta det med inn vis det er kaldt, batteriet liker itte kulde som alt annet:P i 25-30 blå vil det ta imot lite ladning, å som en sier her over, vis det er flatt er det sannsynligvis frosset... men ta det med inn i varmen å lad det inne å se hva som skjer=) vis alt annet viser livstegn sånt som vifte lys osv uten noen redusert effekt, så kan det være at startern har spekt fast, dette skjedde på min en natt i uka her da det tippa 30-35 blå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Tok ut batteriet og målte, og det var ganske dødt. Så nå har det stått på lading siden i går Snart så jeg skrur på plass og prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 samme probelm på min e 39 ladet dette over natten , nå starter du unten problemer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå