Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Hei igjen.

Snakket nettopp med min bekjente i Tyskland som er V12 spesialist. Trodde han bare hadde 5.0 liter motorer, men han har 6 stk!!! M73 5.4 litere. Fra 93.000 km til 260.000 km. Han har og motor kjørt 174.000, 220 og 228.000 km.

Vet ikke om du har defekt motor fra før og har ytre deler, eller om du trenger en komplett motor.

I utgangspunktet blir de strippet for det meste av utvendige deler, men han har alt som du trenger. Og har råpeiling på V12ere.

Jeg får snart tilsendt en palle med forskjellige deler fra han. Og motoren får plass sammen med de andre delene, så frakten blir rimelig. Regner med at prisen for en motor med ca 200.000 km vil ligge på 15-18.000 kr komplett, og ca 22-25.000 kr for komplett motor med 93.000 km. Han måtte regne på hvor mye ekstra alle ytre deler koster. Eventuell frakt i Norge kommer i tillegg. Eller hvis det skulle passe seg slik at hvis som de som skal ha andre deler bor i nærheten av deg, så kan pallen sendes direkte til deg for å spare frakt.

Pallen sendes til meg om ca en uke, så da er det jo best at du tar kontakt snart hvis dette er interessant for deg.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg v12 er. 5,4 literen fra 750 e 38 får du i sverige fra kr 6000,- sek. og oppover :D 5,6 literen er vond å finne til en fornuftig penge........ hvist noen trenger en bra 5.0 m70 så har jeg stående som kan gå billig. har også mye deler til s6s 560 g kassene nå.... en hel i deler :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...