Gå til innhold

Overhodet ikke et ...

dejavu
 Share

Anbefalte innlegg

..teknisk innlegg,men jeg håper noen kan hjelpe likevel.

Jeg skal holde en tale i en sammenheng ,hvor hovedoffer er blodfan av BMW. Også kan jeg huske at jeg for noen år siden leste en fin liten historie her på forumet, hvor det handlet om en mann som mistenkte sin kone for utroskap,men endte opp med å lure på om det var normalt at det lakk olje fra bimmeren hans. Noen som husker denne historien,og kan linke meg dit?

Takk Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant 2 stk ;)

Kjære Spørrespalte

Jeg er en mann på 37 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har 2 barn. Den seneste tid har min kone kjøpt mange nye klær og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid " ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. På torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje.

Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje når den kun har kjørt 30 000 km???

---------------------------------------

Kjære Brevkasse.

Jeg er en mann på 38 år, lykkelig gift med min deilige

hustru og vi har 2 barn.

I det siste har min kone kjøpt mye nytt tøy.

Hun er også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør

hvem hun er sammen med, svarer hun alltid, ikke noen

du kjenner. I forigårs ringte hennes mobil, og da jeg

ville gi henne den, freste hun at jeg aldri skulle røre hennes

telefon. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun satt av

nede ved veien. Sist torsdag bestemte jeg meg å finne ut av hvem som kjører henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW. Da jeg kikket ned, så jeg til min store overraskelse at den lekket litt

olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 750 lekker olje når

den kun har kjørt 30.000 km???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...