Julianv Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Hei! Var nettop ute å sladdet litt på snøen og når jeg var ferdig merket jeg at bilen ikke gikk noe bra! :S den går ikke over ca 2200 rpm og går faen som om det skulle være en 513ia!! Kickdown virker heller ikke. Noen tips?! M;vh Julian EDIT: motor virker helt bra, for i park eller neutral så virker det som vanlig. Tipper noe elektrisk eller girkassen?
Julianv Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Plugg til hva? Tviler på at alle pluggene tar kvelden samtidig og at bilen fremdeles virker som den skal, og at motor går helt fint sålenge den er i neutral eller park? kan kickdownbryteren ha tatt kvelden? :S
Clerion Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Nei ikke alle, men en, eller noen. Min gikk på 5 cyl engang, da fikk jeg den ikke over 2500 omdreininger.
Julianv Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Min har gått på 5 før og da var det risting og humping og dette er ikke tilfellet da motor er helt frisk og fin! Tipper noe elektrisk eller noe, føles som hele bilen er i nødmodus :S Any clues?!!?! blir gal av å kjøre rundt i 513iaen min nå
Clerion Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Det ER elektrisk =p men samma det, det er mitt forslag og min erfaring
Julianv Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Hvorfor går girkasse i nødmodus? MEn nå kjørte jeg igjen og nå var alt fint :S rart?
S.Arnesen Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hvorfor går girkasse i nødmodus? MEn nå kjørte jeg igjen og nå var alt fint :S rart? Vet ikke, men det kan være mange årsaker til det. Nødmodus skal gå over av seg selv det, så da er vel alt bra
Julianv Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Spant rundt da det skjedde i en fart på 20 kmt, mens hjulene spant i 120 ifølge speedo kan det være årsaken? Mye press på akslinger og slikt tipper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå