aottesen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Hehe, vil tro det hørtes grusomt ut, ja. Men, største problemet mitt er at bilen ikke starter (hvorfor, må gudene vite). Og, når den først starter en vakker dag, ville jeg helst visst at ikke vannpumpe og kjølekanalene i den allerde skjøre M20-toppen sprekker.. Derfor litt sugen på at det *) blir sommer ute NÅ, eller *)får tint det med ett eller annet..
aottesen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Ville en slik kunne vært nok? Lagt den oppi motorrommet, og latt den dure noen timer ..
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Ville en slik kunne vært nok? Lagt den oppi motorrommet, og latt den dure noen timer .. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4782917.ece
jensemann23 Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 hvis man bruker hodet litt så tar det ikke fyr. Her er tydligvis en som enten har hatt jævlig uflaks eller har vært en idiot rett og slett.
aottesen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Flott, da dropper jeg den Får sponse Tide Buss til sommeren kommer da.
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 hvis man bruker hodet litt så tar det ikke fyr. Her er tydligvis en som enten har hatt jævlig uflaks eller har vært en idiot rett og slett. Tja, skal ikke mer til enn litt bensindamp og en god porsjon uflaks, så har man ett dyrt santhansbål.!
aottesen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Etter så mye kinning som det har vært idag, så skal du ikke se bort i fra at det kommer til å ose bensindamp rundt den bilen der noen dager til ..
Fliid Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Kupèvarmeren fra Biltema duger, mtp watt. Sett den på en av rammevangene og blås mot radiator. La stå på noen timer. Legg papp forran radiator og lukk igjen panser.
Bimmerfører Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 nei da, går helt fint. Det er ingen åpen flamme der vettu. Bare pass på at det er nok mellomrom til at det ikke blir brennvarmt. Skal være godt og varmt, men du skal kunne ta på bunnpanna med hånden såvidt uten at du brenner deg. Husk det er mye varmere når motoren går, og det er ikke farlig:) http://www.smaalenene.no/nyheter/article4798527.ece
aloebiz.net Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 sett en sånn gammel kokeplate på fullt under bunnpanna. Det funker, men pass på så det ikke blir for varmt, må være litt mellomrom Går det fint?? http://www.glomdalen.no/nyheter/article4799127.ece Tror jeg hadde driti i det gitt EDIT: Se her ja! 2 tilfeller på kort tid og forskjellige steder.. Noen som har lest ditt forslag kanskje, jensemann? hehe
aottesen Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Hehe, kanskje dette er et såkalt "kjerringråd" Ikke alle de som har like bra resultat ..
aottesen Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Har fått låne skjøteledning og en 1250w kupévarmer av en utrolig snill nabo nå. Har stått å varmet oppi der i ca. 45 minutter nå, og allerede nå er innsugs- og eksos-manifoilene begynt å bli god lunk i, og all slush er snart historie. Satser på prøvestart om en halvtimes tid
Azeton Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 sant det , du vet aldri om det er helt frosset i vannpumpa og starter du opp kan du ødelegge impelleren... Jepp, du kan knuse den.. Har jeg gjort!
E28 TURBO Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Ellers er det faktisk mulig å slakke reim og kjenne om pumpa går rundt da gutter Fint det ordna seg.
aottesen Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Har fått tint motoren for andre dag på rad nå. Starta ikke i går, men fant ut at jeg hadde glemt å koble fra føleren på termostathuset (tror den klurer det til for kaldstarten). Så får se, om ikke greiene starter opp idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå