j-bravo Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Mulig jeg har spurt om dette før, men da jeg her om dagen monterte motorvarmeren så var planen å få lagt inn ledningen til kupe-varmeren samtidig. Det fikk jeg da ikke gjort pga tidsnød og at jeg ikke fant noe hull i torpedoveggen til å trekke ledningen gjennom. Mener noen her inne tidligere har tipset meg om at det skal være et hull på passasjersiden, men det kunne jeg ikke finne. Noen med nærmere tips her..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 På min e34 var det ein svart boks på passasjersiden. Eg tok av lokket eller heile boksen. (hugsa ikkje) Der var det eit hull som eg kunne ta ein ledning igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j-bravo Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 På min e34 var det ein svart boks på passasjersiden.Eg tok av lokket eller heile boksen. (hugsa ikkje) Der var det eit hull som eg kunne ta ein ledning igjennom Aha, ja stemmer. Sitter en boks der. Får ta en nærmere titt på den. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå