Re4lP0wer Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Er rimelig ny i "game" her. Men har en 318is coupe som jeg driver å steller opp! Planen nå er å sette på full m3 styling, muligens valse buene og lakke hele bilen! Vet det er kjedelig å gjøre så mye jobb på en 1,8 liter. Man har en 2,5liter som jeg kanskje skal hive oppi Men det jeg lurte på var angående montering av den rieger leppa! For når jeg 'satt' den under for og kikke åssen det blei, så stakk den leppa ca 2cm for langt bak ved hjulbuen! Må man kutte den til, eller ordner det seg når du setter den på og får juster den ? Kom gjerne med bilder og instruksjoner om hvordan Du har gjort det! Tar imot all hjelp med et stort smil:) Ground Zero (etter litt banking og retting:P) Fått sveisa og fiksa fangerfestene og prøvd på fangere Framskjermen begynner å ta form Mangler litt justering og sveising! Måtte jo prøve og se åssen panseret passet på og greier Mangler bare grill, nyrer, lykter, spredere og litt div nå OG få satt på den jævla leppa da! 17"Rondell Er viktig med litt nazistuk Så nå må jeg valse for og få plass til Rondell felgene forann . Men er vell litt av sjarmen det ?
Re4lP0wer Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Her er leppe jeg kuker litt med! Er en rieger leppe! Noen som kan hjelpe?
Re4lP0wer Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 skal du da selge 1.8is motor,gir++++ Det har jeg ikke bestemt meg for helt enda ! Men hvis jeg hiver oppi 2,5literen så selger jeg nok den 1,8+gir mest sannsynlig !
krtors Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Her er leppe jeg kuker litt med! Er en rieger leppe! Noen som kan hjelpe? GT lippa mi hadde ikke topp passform. Kjøpte mi på www.maxam-tuning.com Når eg monterte lippa på fangeren brukte jeg rutelim å et par karosseriskruer på sidene.
Bimmer Arne Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Du må kjøpe mtech leppa i tillegg, da vil den passe bedre..
Re4lP0wer Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Du må kjøpe mtech leppa i tillegg, da vil den passe bedre.. http://schmiedmann.no/3_serie/E36/utsty ... de6.htm#pa Sånn en tenkte du på?
Bimmer Arne Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 En sånn http://schmiedmann.no/616/produkt/FRL36M3.htm
Lapin Kulta Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Nydelig bil! Høres ut som en bra plan og konvertere til 325;)
Re4lP0wer Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Takker for hjelp og svar . Så da blir nesten trekk og kjøpe den m-tech 'mellomleppe' da, så satse på at 'cat-killer'n' passer bedre da! Joda, er fin bil og konvertere til 325 . Eneste minuset er vell at det er et helvette å eller umulig å få godkjent ombygging ifra 4'er til 6'er . Meen, det BT ikke vet, har de ikke vondt av ;P
m0lliz Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Jeg ville valgt de nederste. må du valse mye for og få plass til rondell felgene ? Hva betalte du for de ?
Re4lP0wer Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Jeg ville valgt de nederste. må du valse mye for og få plass til rondell felgene ? Hva betalte du for de ? Nja, grunnen til at jeg må valse nå er fordi jeg hadde senka 60/40 eller 40/40 (usikker) og kutte vekk 2 ringer forann! Så nå blir det justerbart tenker jeg! Men valse skal jeg nok uannsett, og ha spacere Hva jeg betalte for de vet jeg ikke helt. Er av en kompis som skylder meg noen kr og litt div!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå