Gå til innhold

318is prosjekt :) Muligens 325 ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rimelig ny i "game" her. Men har en 318is coupe som jeg driver å steller opp! Planen nå er å sette på full m3 styling, muligens valse buene og lakke hele bilen! Vet det er kjedelig å gjøre så mye jobb på en 1,8 liter. Man har en 2,5liter som jeg kanskje skal hive oppi :D

Men det jeg lurte på var angående montering av den rieger leppa! For når jeg 'satt' den under for og kikke åssen det blei, så stakk den leppa ca 2cm for langt bak ved hjulbuen! Må man kutte den til, eller ordner det seg når du setter den på og får juster den ?

Kom gjerne med bilder og instruksjoner om hvordan Du har gjort det!

Tar imot all hjelp med et stort smil:)

Ground Zero (etter litt banking og retting:P)

950461wnyq619vkzrpch.jpg

Fått sveisa og fiksa fangerfestene og prøvd på fangere ;)

onbdos55zcw2j3pwxt5k.jpg

Framskjermen begynner å ta form :)

o6wrz9w3lkdti2cws28g.jpg

Mangler litt justering og sveising!

2rwfet3gm33r9zkwsp5p.jpg

Måtte jo prøve og se åssen panseret passet på og greier ;)

3vwj5vrze95jydi6ftn2.jpg

Mangler bare grill, nyrer, lykter, spredere og litt div nå :)

OG få satt på den jævla leppa da! :P

u9en4te1ezwfvsy73xoe.jpg

17"Rondell

lkiscu6rdx6nro966mlb.jpg

Er viktig med litt nazistuk ;) Så nå må jeg valse for og få plass til Rondell felgene forann :P. Men er vell litt av sjarmen det ? :)

ta29zdkvn76cw4ey6ou7.jpg

Skrevet
skal du da selge 1.8is motor,gir++++

Det har jeg ikke bestemt meg for helt enda ! Men hvis jeg hiver oppi 2,5literen så selger jeg nok den 1,8+gir mest sannsynlig ! :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker for hjelp og svar :). Så da blir nesten trekk og kjøpe den m-tech 'mellomleppe' da, så satse på at 'cat-killer'n' passer bedre da! :)

Joda, er fin bil og konvertere til 325 :). Eneste minuset er vell at det er et helvette å eller umulig å få godkjent ombygging ifra 4'er til 6'er :( . Meen, det BT ikke vet, har de ikke vondt av ;P

i8p1biseidgv9cdy7ihv.jpg

Skrevet
Jeg ville valgt de nederste. :) må du valse mye for og få plass til rondell felgene ?

Hva betalte du for de ?:)

Nja, grunnen til at jeg må valse nå er fordi jeg hadde senka 60/40 eller 40/40 (usikker) og kutte vekk 2 ringer forann! :P Så nå blir det justerbart tenker jeg!

Men valse skal jeg nok uannsett, og ha spacere :)

Hva jeg betalte for de vet jeg ikke helt. Er av en kompis som skylder meg noen kr og litt div! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...