Gå til innhold

Tenker på å selge min E30 1986mod..


Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, er med på tankegangen din !! Økonomisk sett er d en sparebøsse i forhold til e30 ( derfor jeg kjøpte den til skolebil). Bra bil vil si at alt fungerer, er EU-godkjent i laaange tider (2011 en gang), har gode dekk på sommer/vinter på alufelg, 15" Klin orginal, ikka rikka på en skrue. Hel å pen innvendig, og til og med justerbart ratt 8) Er to striper på høyre bakdør, nedre del, men de vises nesten ikke.. Gått ca 215.000 om ikke jeg husker skammelig feil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen går nå rent og pent igjen, var fordelerlokket som var dårlig. Utseendet lurte meg tydeligvis.. Bytta rotor i samme slengen, så nå er alt ifra rotoren til pluggene byttet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurte på å slenge inn bilen på finn og autodb, men vil gjerne at bilen skal gå til en med litt peiling på bmw som vil gi bilen det stellet den behøver, og ikke til hvem som helst.. :)

Tenkte å slenge inn ett par bilder til også, ikke noen fine bilder, men enkle mobilbilder som viser bilen slik den står nå..

fxo4sjwf1gz10vrroc3a.jpg

ldfyqg81bfm1iu3f2cln.jpg

Slik ser bilen ut som skitten :P :

ib_p009_0_8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nye å bedre bilder, tok også bilder av rusten som er på bilen.. Bilen trenger en liten vårshine snart, er fortsatt litt i vintermodus..

IMAG0058.jpg

IMAG0059.jpg

IMAG0060.jpg

IMAG0061.jpg

IMAG0062.jpg

IMAG0063.jpg

Rustbobler på takluka og en liten bulk:

IMAG0065.jpg

IMAG0066.jpg

Rust under blinklys på passasjerside, ny skjerm koster ikke mange kronene:

IMAG0067.jpg

Steinsprut på panser:

IMAG0068.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...