Gå til innhold

Problemer med varmluft!e34 (får bare på vindu og bein)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være luft i kjølesystem, defekte vannventiler, defekt varmeapparat register. På min E34 har jeg ett hjul mellom de midtre friskluftsdysene som jeg kan regulere mellom varm og kald luft på friskluftdysene, og kompis har en '95 520i uten ac, han har også denne reguleringa :) Vannventilene ligger rett atmed sikringsboksen, og synes enten som ett svart deksel, eller to metall "rundinger".

Skrevet

Har sett de vannventilene, men siden jeg kan veksle mellom varmt og kaldt tipper jeg de virker? Har ikke sånn bryter som du snakker om såvidt jeg vet :P Prøvde å se isted, men kunne ikke se noe imellom friskluftdysene :P skal sjekke etter filter, og lufte igjen etter motor er blitt kald :)

Skrevet

Er usikker på hvordan de arbeider da det er to stk. Mulig at den ene er innløp og den andre er retur, men også mulig at det er høyre og venstre.. Om du har kupefilter ligger det i fotbrønnen på høyre side foran. Du må demontere hanskerommet, dekslet over hanskerommet, og ei slags list i fotbrønnen som er festa med en stjerneskrue. Om du ser ett plastlokk som er festa med en slags låseclips der nede, så har du kupefilter :)

Skrevet

om du har sirkulasjonspumpe på kjølevannet ligger denne under vannventilene denne er i plast og var gåen på min. demonter å se min var ikke noe særlig varme inni ved full guffe på varmeapparat men vart bedre etter at pumpen ble reparert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...