Heimstad Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Korteste og raskeste vei fra Oslo til Harstad er utvilsomt Østerdalen og E6 til Bognes, hvor man tar ferga til Lødingen. 1390 km, 20 timer i bil og 1 time ferge.De som er redd for Saltfjellt kan ikke ha vært ute om vinteren før. Det er så og si aldri kolonnekjøring eller stengt der. Drit i Sverige. Bare rein og elendighet, fotobokser har de også fått. Gigantisk omvei. Takk for sist Odd-M. Morsom fest Hadde helt glemt Bognes-Lødingen ferga. Sparer jo masse der, så da er det absolutt ingen vits å kjøre Sverige. Tenker bestandig Tromsø når jeg skal nordover, og da blir Norge og Sverige ca like langt. Er lite samer og rein i Harstad....
Sir Hofstad Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 takktakk...ikke rart jeg digger bimmers Ring på meg litt i forkant i tilfelle, og gi beskjed om det er noe mat du ikke spiser
wicky124 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 hehe...ble aldri no tur nordover...svigers skal nedover om en mnds tid med bobilen og da får de det meste inn i den...så der sparte jeg masse penger
wilmax Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 hva er galt med jeep da? vil lissom ikke ha kassebil stående over lenger tid...skal jo bruke bilen til vanlig kjøring her i oslo også...og da er vel ikke en jeep så ille? har du sjekka prisene på delene til den bilen? er ikke noe særligt økonomisk bil og vedlikeholde og kjøre med;) hadde tenkt meg en sånn. vet en som skal selger 18000k
wicky124 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 hahaha....burde ALDRI ha kjøpt møkka jeepen as..ALT fungerte ved henting..så ble bremsekraft forsterkeren ødelagt...også slutta den å starte...morro...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 ja ikkesant...verste er...jeg la den ut til salgs med defekt bremseservo...var en trillion mennesker (nesten) som ringte og ville ha bilen...også var det en som bydde 18k som den stod, mot at jeg leverte den i sandvika...joda..ikkeno stress...kjørte hele veien til sandvika...han likte bilen..prøvekjørte og alt var fryd og gammen..også skulle vi skrive kontrakt...satte meg i bilen, vippa opp rattet..og jeepen stoppa..og etter det har den nekta å starte...veldig artig igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå