AlXz Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Har et tverrstag med beskyttelse for bunnpanne til 4syl e36. Er skrudd der tverrstaget org er skrudd, samt at det også festes lenger frem i framstillinga.. Bilde kan fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 også kalt X-brace? eller er dette noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Kan nok stemme det.., er x formet rør på en måte ja Bilder kan fikses når jeg er på verksted neste gang.. Sikkert kjekt å ha på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 er ikke det noe som sitter orginalt på alle cab modellene? mener jeg hadde sånn på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Ah.., da er det nok det ja Nr 16 på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Vet du om det er hull til den på biler uten? Vil gjerne se bilde! Hva kunne du tenke deg for den da? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Var festet foran i traversen.., var hull med gjenger i der. Så burde jo gå ann å få til, om det ikke er der fra før Bilder fikses senere en dag.., Usikker på pris.., bud er lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Da starter jeg med 200 Og budrunden er igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Bud notert Skal se om jeg ikke får fiksa litt bilder snart.. Klarte ikke finne delenr eller pris på denne på gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvis det er den delen på bildet så er det org. levert på alle caber for å gjøre opp for litt av stivelsen som forsvinner med taket! Dersom den ikke lider av alt for mye slagskader så byr jeg 500,- for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 X-brace.. stiver opp bilen en del. Dette burde være ganske ettertraktet for de med senkesett/tårnstivere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Denne passer bare 4-syl antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Med tanke på hvordan den var festet bør den også passe annet enn 4syl.., men er usikker der egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Sjekk ETK! men burde passe 6-syl også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Har sjekket på GS sin delekatalog nå, men delenr kommer ikke opp på listen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå